Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil legge til at om du er i tenårene, er det ikke vits å bruke steroider pga. høye hormonnivåer, spesielt om du ikke er ferdig utvokst.

Anbefaler deg å bruke det for det det er verdt, for om du tar steroider, vil du sannsynligvis miste alle gainsa dine så snart du går fri for penger til å kjøpe mer. Dessuten bør man vite nøyaktig hva man gjør før man tar steroider, ellers ender du opp med bare bivirkninger, som f.eks. pupper (no joke), testiklene dine blir dratt opp i kroppen, du undertrykker egenproduksjon av testosteron, osv.

Det finnes langt artigere metoder å ta sitt eget liv på.

Maken til ignorant kommentar har jeg ikke sett på lenge.

Lenke til kommentar

Vil legge til at om du er i tenårene, er det ikke vits å bruke steroider pga. høye hormonnivåer, spesielt om du ikke er ferdig utvokst.

Anbefaler deg å bruke det for det det er verdt, for om du tar steroider, vil du sannsynligvis miste alle gainsa dine så snart du går fri for penger til å kjøpe mer. Dessuten bør man vite nøyaktig hva man gjør før man tar steroider, ellers ender du opp med bare bivirkninger, som f.eks. pupper (no joke), testiklene dine blir dratt opp i kroppen, du undertrykker egenproduksjon av testosteron, osv.

jeg skal seff kjøre PCT osv. men jeg trenger hjelp me å få tak i sakene, vær grei å kun svar på det jeg spør om.. er det noen nettsider som sender? å at det faktisk kommer igjennom?

Lenke til kommentar

jeg skal seff kjøre PCT osv. men jeg trenger hjelp me å få tak i sakene, vær grei å kun svar på det jeg spør om.. er det noen nettsider som sender? å at det faktisk kommer igjennom?

Lenke til kommentar

er det ulovelig å spørre om sånt eller?

Nei, men det er ulovlig å gi et oppriktig svar dersom man vet hvor man får tak i det. T-bol er, såvidt jeg vet, en kontrollert substans. Det betyr at i beste fall, så er det noe du får på resept. Å skaffe det uten å konsultere en lege er med andre ord ulovlig.

Lenke til kommentar

Nei, men det er ulovlig å gi et oppriktig svar dersom man vet hvor man får tak i det. T-bol er, såvidt jeg vet, en kontrollert substans. Det betyr at i beste fall, så er det noe du får på resept. Å skaffe det uten å konsultere en lege er med andre ord ulovlig.

ja jeg spør bare om hvor jeg kan skaffe det. hva jeg gjør med informasjonen er min sak.

Lenke til kommentar

Ja, men tenk hva som skjer hvis jeg forteller deg hvor du får tak i det da. Jeg forteller det ikke til bare deg, jeg forteller det til alle som leser det. Og hvis du blir tatt, og politiet spør "hey, hvor fikk du infoen fra?", skal jeg stole på at du - en komplett fremmed - ikke tyster? Og hvis du ikke tyster, tror du ikke de leser eposten din, og ser navnet mitt?

Disclaimer: Jeg vet ikke hvor du får tak i det. Jeg bare demonstrerer hvor vanvittig usannsynlig det er å skaffe seg kontakter som langer ulovlige substanser på et offentlig forum.

"Hey, er det noen som kan hooke meg opp med en amfetamin-distributør i mitt lokalområde plz? Tyty, koz&klemz."

"Jada, jeg har en kompis som heter Thomas Skofterud. Tlf: 12345678."

Klarer du ikke å tenke lengre frem i tid enn som så, vil jeg anbefale å la være. Du kommer til å bli tatt jævlig kjapt, tipper jeg.

Endret av Aleks855
Lenke til kommentar

Kjør på med steroider, du. Ender opp som halvskallet i midten av 20-årene, et ekstremt kviseutbrudd pga. hormonubalansen og i tillegg blir du ikke høyere enn det du er akkurat nå, selv om du har 4-5 år til å vokse på.

Det jeg prøver å fortelle deg er at du uten bol kan få muskler ca. like fort som med bol. Uansett om du boler eller ikke, blir det INGEN muskler uten et kalorioverskudd og høyt proteininntak.

Attpåtil har du ikke nok intelligens til å forstå at et offentlig fora ikke kan hjelpe deg med å anskaffe ulovlige syntetiske midler som du åpenbart mangler informasjon om. Også snakker du om tollen??? Har du tenkt å BESTILLE det, og i tillegg fra utlandet? Lykke til med konfiskert post i tillegg til politiet på døra som spør deg om du har bestilt det og deretter krever å sjekke pc'en din samt kredittkorthistorien din/til foreldrene dine.

Det at du i hele tatt vurderer bol før du har nådd ditt genetiske potensiale viser hvor utrolig lite du vet om anaboliske steroider og hvor utrolig dum du faktisk er.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Og ser du har endra mailadressen du ville ha kontakt på. Den forrige blir automatisk lagret uansett, så det hjelper nok lite i det lange løp. Slike forum lagrer alltid redigeringshistorikken din.

Jeg sier det som det er; du er ikke i trøbbel enda, men du burde slutte å oppsøke det. Du kommer til å bli tatt dritfort når du ikke innser hvor klovnete fremgangsmåte du har.

Lenke til kommentar

Er det vennegjengen din som har fått deg på tanken? Kanskje du burde åpne deg mer opp for hva andre sier også, ikke bare det du vil høre. Bol er dumt, og du er bare et barn. Gidd å ta sjanser, du lurer bare deg selv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...