HelloKjersti Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Tok bilder av Mount St. Helens før det smalt.Fant fotografens siste bilder Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Da Mount St. Helens gikk i lufta i mai 1980, hadde vulkanen murret i et par måneder allerede. Nesten 14 år etter hendelsen har det nå dukket opp nye bilder fra oppvarmingen til utbruddet. Dukket opp for 20 år siden eller skal det stå 34 år? Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 Dukket opp for 20 år siden eller skal det stå 34 år? Herlighet. Det står egentlig ikke så dårlig til med hoderegningen min, så jeg skylder på for mye blod i koffeinløpet mitt. Takk! 3 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 ...men svarthvittfilmen viste seg å ha holdt seg relativt godt. Noe annet kunne de ikke si om filmrullen som ble funnet i kameraet Blackburn hadde med seg i bilen han satt da vulkanen gikk i lufta... ...eller var det faktisk noe annet de kunne si om den filmrullen? På tide å 'bumpe' denne tråden...? 4 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Det må være fotografens nest siste bilder det her, da. 3 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Det må være fotografens nest siste bilder det her, da. Det er de siste han fikk fremkalt, da ... Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Klarte ikke å fremkalle den siste filmrullen? Værtettingen i Nikons "pro-kameraer" imponerer ikke akkurat. >.< ;-) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Det er de siste han fikk fremkalt, da ... Nei - han fikk ikke fremkalt dem.. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 <p>Klarte ikke å fremkalle den siste filmrullen? Værtettingen i Nikons "pro-kameraer" imponerer ikke akkurat. >. Tviler på at vulkaner teller som "vær". Men det åpner for en ny produktklasse, om ikke annet: smeltesikre kameraer. Kanskje Akam må legge neste kameratest til Stromboli eller noe sånt? Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Jeg er ganske sikker på at det var 57 mennesker som mistet livet som følge av utbruddet, og ikke 250 slik artikkelen sier. 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Jeg er ganske sikker på at det var 57 mennesker som mistet livet som følge av utbruddet, og ikke 250 slik artikkelen sier. Det er jo noen år siden utbruddet, kan hende flere impliserte har dødt av alderdom siden den gangen og dermed "sminket" tallene Endret 4. januar 2014 av Nautica Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Jeg er ganske sikker på at det var 57 mennesker som mistet livet som følge av utbruddet, og ikke 250 slik artikkelen sier. Det er jo noen år siden utbruddet, kan hende flere impliserte har dødt av alderdom siden den gangen og dermed "sminket" tallene Da er det tydeligvis brukt en stor mengde sminke! Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Noen av bildene og et bilde av kameraet som ikke overlevde dersom man følger linken til The Columbian oppe i artikkelen. Til tross for hva enkelte hevder, det gikk an å ta livet av de gamle F-kameraene til Nikon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg