V. Haugen Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Mobilprodusenten har angivelig en prototyp klar allerede.Vil Sony lansere en Windows-mobil i 2014? Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Sony har kommet med mye flott HW i det siste, så dette hadde jo vært flott for oss som bruker WP, selv om jeg egentlig ikke hadde tenkt å bytte allerede nå til sommeren... 1 Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Enig med han over. Sony har gjort mye riktig i det siste, og som WP-bruker hadde det vært supert dersom Sony sine mobiler også kom med WP. Designet de har utviklet med Xperia-serien er griselekkert, og har gjort meg misunnelig på droid-folket flere ganger i 2013. Lenke til kommentar
NERV Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Klarer ikke helt og varme opp til Nokia, Sony WP ville absolutt være et alternativ for min neste telefon. Har Samsung Ativ S nå, men det ser ikke ut til at Samsung vil gi ut noen spennende WP telefoner fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg