Pr1ncess Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg blir gal! Er en mercedes w202 dette.. ugh. 96- Den reima har gnellet i over et år nå, men det har alltid hjulpet å gruse den eller starte bilen på nytt. Men nå? Nah, konstant! Verre enn aldri før! Reima var vaarm da jeg kjente på den.. og alle hjulene går, så det er ikke noe sånt, regner med den er bare slitt. Kjøpte ny reim idag, men må finne noen til å bytte, er fort gjort hører jeg, men jeg er avhengig av bilen så tørr ikke begynne med dette selv nå. Trenger den selvfølgelig iimorgentidlig, må kjøre til jobb med en jævla gnellelyd, det er så flaaut! Det fins ikke noe "kjapp der-og-da fiks" på dette bare for morgenen? For å slippe denne lyden altså. Huff! Multireim selvfølgelig, er ikke bare å ta den av for noen minutters kjøring heller *kremt* Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Hvor i landet holder du til ? Kan skifte reima for deg jeg... Lenke til kommentar
Pr1ncess Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 Hvor i landet holder du til ? Kan skifte reima for deg jeg... Haha, jeg bor i nærheten av Trondheim. Og takk for det, men finner sikkert noen som kan bytte imorgen♥ Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Var litt langt unna kristiansand Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Du kan prøve med litt silikonspray, men dersom du har kjørt med dette lenge er nok remmen ødelagt. Har du sjekket at den er passe stram, og at det ikke er noe som gjør at den slurer (dårlige dynamolager for eksempel)? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 https://www.youtube.com/watch?v=oJvqY-C_4LU 2 Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Silikonspray hørtes litt tvilsomt ut -skulle tro det bare gir mer sluring (men sikkert mindre lyd...). Det finnes et eget spray-produkt for sånt, men å kjøre rundt for å prøve å få tak i det blir antakelig mer bryderi enn å skifte/stramme reima... CRC Belt Grip Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Kjøp deg ny bil du, den er for gammel nå uansett. 1996 modell. Spar penger og kjøp en 2008+ modell. Lenke til kommentar
Pr1ncess Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Kjøp deg ny bil du, den er for gammel nå uansett. 1996 modell. Spar penger og kjøp en 2008+ modell. Slutt å tull, dette er et fantastisk årstall for en w202 Jeg er for ung til å ha en så ny bil enda uansett, er min første bil dette. Hatt henne i 2 år nå da. Har ikke hatt mye problemer med henne på disse 2 årene heller! Jeg byttet bare reimen idag, fikk noen til å gjøre det. Og det ble stille gitt. Er som en ny bil nå Endret 3. januar 2014 av Sillicious 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 https://www.youtube.com/watch?v=oJvqY-C_4LU Haha! funker sikkert like bra på nye biler ;-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå