OF5 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Har aldri skrevet essay før, men har skrevet en god del kåserier, så jeg tror det skal gå greit. Men jeg sliter, som vanlig, med å finne ut hva jeg skal skrive om. Noen tips? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Har dere en helt fri oppgave altså? Pleier jo å være et tema gitt på forhånd Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Hmm... Har det vært noe kontroversielt i avisen i det siste du kan gi et skråblikk på? Noe annet som opptar deg? Terrorangrepene i Russland, Solskjær, French i Kongo, Regjeringen, Spådommer for 2014, Tour de Ski, OL, Norwegian, boligprisene, etc. Mye å ta av i grunn når du ikke har noe spesielt å forholde deg til. Letteste er å ta noe du vet litt om på forhånd eller du er interessert i. Lenke til kommentar
Eirik.S.J Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Et tips er å finne fram en avis eller et blad og finne en sak du synes virker interessant. Deretter prøver du å fordype deg litt mer inn i det du skal skrive om,også er du klar til å skrive! Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå