Gå til innhold

Ser denne pc'n grei ut?

Anbefalte innlegg

Skal ha ny pc og første prioritet er at den er STILLE. Den skal samtidig kunne kjøre en del spill. Har lest litt rundt her og kommet frem til disse delene:

https://prisguiden.no/liste/145947

Er mest usikker på skjermkortet egentlig. Vet ikke hvordan lydnivået er på denne? Og er i7 prosessor unødvendig? Evt. andre deler jeg burde bytte ut?

Kommer det noe nytt i nærmeste fremtid av skjermkort eller lignende som jeg burde vente på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

i7 vs i5 liten forskjell i spill.

SSD. Vurdert 250GB ?

Jeg hadde først 60Gb så 120GB, alt for lite. Slo på stortrommen å gikk for 500GB. Angrer ikke et sekund.

Har brukt ca 300GB av den, da har jeg installert alle spill og programmer jeg bruker :)

Så eg ser at 250GB er perfekt ;) Men er nå opp til hver enkelt person da :)

Lenke til kommentar

Skal ha ny pc og første prioritet er at den er STILLE. Den skal samtidig kunne kjøre en del spill. Har lest litt rundt her og kommet frem til disse delene:

https://prisguiden.no/liste/145947

Er mest usikker på skjermkortet egentlig. Vet ikke hvordan lydnivået er på denne? Og er i7 prosessor unødvendig? Evt. andre deler jeg burde bytte ut?

Kommer det noe nytt i nærmeste fremtid av skjermkort eller lignende som jeg burde vente på?

Bytt hovedkort til noe med et skikkelig nettverkskort.

Jeg har vært borti Killer nettverkskort før og blitt skuffet hver gang.

Etter å ha lest ørten anmeldelser av produktene som ikke var spesielt positive til produktet har jeg likevel ved to anledninger gått til innkjøp av killer nettverkskort og blåst bort et par tusen på de. Budsjettet på pcen var ubegrenset og med intel extreme cpu, ssd-raid disker og trippel-gpu var det lite annet å oppgradere så jeg tenkte hvorfor ikke.

Etter å ha prøvd to ulike kort i tre ulike maskiner gav jeg opp, programvaren og maskinvaren er elendig og det er utrolig at de ikke er gått konkurs. Kan ikke se for meg hvordan noen kan kjøpe et slikt produkt og gjøre noe annet enn å hive det i bosset og fraråde andre å kjøpe det.

Men de holder seg tydeligvis flytende enda, flott for de.

Hvis du velger å prøve deg på Killer nettverkskort - Lykke til!!

Lenke til kommentar

Hvilket hovedkort burde jeg velge da?

Finn et bra brikkesett, f.eks. Z87, og kjøp det billigste du finner. Hvis du trenger flere funksjoner kan du gå opp i pris til du finner et kort med de funksjonene du trenger.

Er ikke vits i å betale i dyre dommer for plass til 3 grafikkort hvis du bare skal ha 1 eller 2, f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...