Gå til innhold

Hvordan deaktivere integrert skjermkort?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har en gammel HP-sak med grafikkort integrert på hovedkortet, og igår kjøpte jeg et nytt skjermkort, men det ble jo bare tullball. Sitter her med 16 farger og 680x800 oppløsning, og lurer på hvordan jeg skal få vekk det forbannede gamle kortet?

I kontrollpanelet står det bare at det gamle skjermkortet ikke støtter 2 skjermer (kjører skjermen på det nye kortet), og det er ikke så rart det ikke fungerer når jeg kjører to skjermkort samtidig. Så håper noen har noen tipps til hvordan jeg skal få skrudd av det gamle kortet? Eller så blir jeg gal av å se på dette skjermbildet.. :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2001-10-19 01:26, andre_aronsen skrev:

Hei!


Jeg har en gammel HP-sak med grafikkort integrert på hovedkortet, og igår kjøpte jeg et nytt skjermkort, men det ble jo bare tullball. Sitter her med 16 farger og 680x800 oppløsning, og lurer på hvordan jeg skal få vekk det forbannede gamle kortet?

I kontrollpanelet står det bare at det gamle skjermkortet ikke støtter 2 skjermer (kjører skjermen på det nye kortet), og det er ikke så rart det ikke fungerer når jeg kjører to skjermkort samtidig. Så håper noen har noen tipps til hvordan jeg skal få skrudd av det gamle kortet? Eller så blir jeg gal av å se på dette skjermbildet.. :smile:


 

Du kan disable onboard VGA controller i BIOS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...