Hveding Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hei. Nettopp startet å leke med CS6, men forstår meg ikke 100% på dette. Når jeg skal lage et nytt vindu så jeg kan begynne å legge text inn osv, så blir ruten så smal, selv om jeg velger 1080*1920..Det funket fint sist jeg var inne i programmet, da ble ruten 1080*1920 som jeg hadde valgt, men nå blir den avlang å høy.. Merkelig måte jeg forklarer på, kanskje bilde vil fortelle litt er. Håper noen kan hjelpe.. Ganske plagsomt når ruten ikke blir som jeg velger at den skal være. Kan hende jeg har kommet bortig noe som gjør at dette er blitt endret, men ikke som jeg vet om. Mvh Pat. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Prøv å legge verdien 1920 i det første feltet (width) og 1080 i det neste (Height). Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hvis du skal ha den "bortover", så prøv 1920 X 1080 i stedet for 1080 X 1920. Størrelse: sett nederst i venstre hjørne? Der er "zoom", som akkurat nå er satt til 33.33% - altså en tredjedel høyde og bredde. Prøv Ctrl-1 og Ctrl-0 for zoom til 100% eller zoom for å fylle skjermen. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Beklager, jeg slengte det ut her før jeg faktisk så hva jeg hadde skrevet inn.. Ja jeg måtte bare endre på hvor 1080 var.. Uansett takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå