Chelseafc Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Var i london ved nyttår og over themsen brua nede med westminister london eye og big ben, rett etter nyttårs feiringa i London så jeg en svær mercedes jeg la merke til og etterpå så jeg et meget spesielt reg. Nr som sa BO55 SSS ta en look ser ut som det står boss$$$. Og den som satt i bilen så ut som en jeg har sett på tv mn kommer ikke på navn, noen så vet hvor jeg kan søke i engelske registrerings nr sånn som i norge eller er det noen som vet hvem som eier denne? Går ut ifra at d er bare en engelsk reg. Bil med det nr og at det koster en liten formue og få det reg. Nr. Se bilde : Lenke til kommentar
Chelseafc Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Og er det noen bil interiserte som vet motor og fakta om denne bilen ? Heste krefter modell osv så motas det med stor takk Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Er ikke det der en helt streit C350 da? 306hk v6. Lenke til kommentar
Chelseafc Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Vet ikke ble lurt av noen syke felger isåfall og jeg var godt berust fremme så d ikke ut som en helt streit nei Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Er ikke det der en helt streit C350 da? 306hk v6. Står det ikke CDI på høyresiden da?Det gjør at den er mindre kul med sine 265hk eller noe. På toppen av det hele kakler den. Endret 2. januar 2014 av Snylter Lenke til kommentar
Chelseafc Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Nei det står C61 men jeg var mer interissert i hvordan jeg kan søke opp å få navne på han kjendisen så satt ved siden av føreren Lenke til kommentar
After8 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Er vell ikke noen fra Top Gear som muligens satt i bilen? Endret 2. januar 2014 av After8 Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Det står C350 CDI, ikke C61, noe som forøvrig ikke finnes. Det er noe som heter C63, men dette er helt klart en C350 som du ser på bildet. Felgene er helt vanlige AMG-felger som du får hvis du bestiller sportpakka. Lenke til kommentar
Chelseafc Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Nei det var ingen av de i top gear . Han er utenlandsk"" det vil sei en mer brunere farge en alle oss med fullt norske og engelske gener. Lenke til kommentar
Chelseafc Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg tviler virkelig på det er CDI som står her, ihvertfall er det da med små bokstaver Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Det ser ut som det står C61 på bildet, men det kan fort være refleksjon av noe lyst i krommet på D-bokstaven som gjør at det ser ut som et sekstall. Det står CDI. C61 betyr absolutt ingenting i Mercedez-Benz verdenen og hvis det hadde vært en modell som het C61 hadde det stått på venstresiden der det står C350. Lenke til kommentar
Pr1ncess Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Fantastisk skilt på en fantastisk bil!♥ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Nei det var ingen av de i top gear . Han er utenlandsk"" det vil sei en mer brunere farge en alle oss med fullt norske og engelske gener. London er full av brune menn i dyre biler. Forøvrig ser det ut til at Hugo Boss har hatt et samarbeid med Mercedes i år, kanskje det har noe med det å gjøre. Endret 3. januar 2014 av Isbilen Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Nå må dere gi dere gutter. Dette er en helt vanlig C350 CGI. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Nå må dere gi dere gutter. Dette er en helt vanlig C350 CGI. +1. Dette er en bensinbil Lenke til kommentar
Chelseafc Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 Ja det stemmer nok men ingen som vet om det går å søke i engelske registrerings nummer? Lenke til kommentar
newsmann Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 https://www.vehiclecheck.co.uk/?SC=132&ConfirmVRM=Continue&VRM=BO55SSS Var nok en cdi gitt 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå