Gå til innhold

Toshiba Encore

valen

Anbefalte innlegg

da vanker det nytt leketøy på meg. Kjøpte til redusert pris hos dustin her om dagen og håper den dukker opp i posten i morgen. Er spent på hva jeg kan gjøre med en 8 tommers Windows8 tablet.

Personlig har jeg alltid likt den størrelsen best, dvs. Har allerede et Android brett i ca samme størrelsen. Er riktignok litt mindre og lettere men nå vil jeg kanskje få helt andre muligheter.

Er virkelig spent og gleder meg til å sette i gang med det:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har testet brettet mitt litt. Har fungert kjempefint å koble det til tven via forsterkeren med en hdmi i kabel. Det går selvsagt like fint å koble det til en vanlig dataskjerm også. Høyeste oppløsningen jeg har prøvd er 1080p men det går nå veldig fint. Vet heller ikke om den støtter høyere, har uansett ikke tilgang til noe der jeg kan teste det med. Satt inn microsd kort med 64gb for litt lagringsplass. SElvsagt ikke noe problem å koble til harddisker og annet via usb. Eneste som er dumt er at man ikke kan være tilkoblet nettstrøm samtidig da microusb porten også brukes til å lade. Til mitt enkle behov så har dette lille brettet nok kraft til å få til det jeg ønsker. Har riktignok lyst på et med mer lagringsplass bare sånn tilfelle, da det er fint lite ledig selv om jeg har flyttet over gjennomretningspartisjonen til en minnepenn. Hadde jeg ventet litt til så hadde jeg nok heller kjøpt lenovo Thinkpad 8 for å få full hd touchskjerm samt mer lagringsplass. Hadde også vært fint med litt mer minne men det er ikke problem til mitt lette bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...