Gå til innhold

Xbox One utsolgt? MS Tyskland

Xboner

Anbefalte innlegg

Som jeg fortalte deg i PM så skjedde det samme hos meg, og det er fra den tyske siden. Så det er bare MS som har gjort en feil. Legg inn ny bestilling via chat og alt blir går i orden :)

Takk, men de på chat sa jeg måtte kontakte banken evt. prøve med et annet visakort. De kunne ikke hjelpe med noe annet enn å anbefale meg å vente til den kom til Norge om ikke lenge..

Endret av tvk85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bruk din norske adresse så regner jeg med de trekker norsk mva med en gang og du slipper problemer med bestillinga tvk85, evt bare gjør som alle andre her å bestill fra ms tyskland, er bare å sjekke der hver dag så har de plutselig en konsoll eller 10 på lager i den tyske ms butikken

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

bruk din norske adresse så regner jeg med de trekker norsk mva med en gang og du slipper problemer med bestillinga tvk85, evt bare gjør som alle andre her å bestill fra ms tyskland, er bare å sjekke der hver dag så har de plutselig en konsoll eller 10 på lager i den tyske ms butikken

Sjekket ms tyskland i går og før i dag og de var tomme, men nå har de faktisk inne på lager! Trenger bare pengene tilbake fra UK først :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...