tvk85 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Som jeg fortalte deg i PM så skjedde det samme hos meg, og det er fra den tyske siden. Så det er bare MS som har gjort en feil. Legg inn ny bestilling via chat og alt blir går i orden Takk, men de på chat sa jeg måtte kontakte banken evt. prøve med et annet visakort. De kunne ikke hjelpe med noe annet enn å anbefale meg å vente til den kom til Norge om ikke lenge.. Endret 7. januar 2014 av tvk85 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) bruk din norske adresse så regner jeg med de trekker norsk mva med en gang og du slipper problemer med bestillinga tvk85, evt bare gjør som alle andre her å bestill fra ms tyskland, er bare å sjekke der hver dag så har de plutselig en konsoll eller 10 på lager i den tyske ms butikken Endret 7. januar 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
tvk85 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 bruk din norske adresse så regner jeg med de trekker norsk mva med en gang og du slipper problemer med bestillinga tvk85, evt bare gjør som alle andre her å bestill fra ms tyskland, er bare å sjekke der hver dag så har de plutselig en konsoll eller 10 på lager i den tyske ms butikken Sjekket ms tyskland i går og før i dag og de var tomme, men nå har de faktisk inne på lager! Trenger bare pengene tilbake fra UK først Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Sjekket ms tyskland i går og før i dag og de var tomme, men nå har de faktisk inne på lager! Trenger bare pengene tilbake fra UK først Ring banken og be de avbryte betalingen Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Ring banken og be de avbryte betalingen evt bare låne fra foreldre/familie til han får tilbakebetalt pengene Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Tyskland har ikke fått tilbake på lager ? Lenke til kommentar
frebere Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Den jeg bestilte fra Microsoft UK er på vei til meg. Snakket og med Microsoft Norge og de sa så lenge du bestilte innen Europa fra en microsoft side skal du ikke ha noe problem med mva og toll. Lenke til kommentar
RubberJ Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Ser at de har på lager akkurat nå på UK Store: http://www.microsoftstore.com/store/msuk/en_GB/pdp/Xbox-One-with-FIFA-14/productID.291349400 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Letest å bestille fra tyskland siden de har samme strøm kobling som oss. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Letest å bestille fra tyskland siden de har samme strøm kobling som oss.Ja, men ikke fullt så lett når det er utsolgt. Lenke til kommentar
frebere Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Jeg fikk min nå. Under 2 dager levering gjennom UPS fra UK. Nydelig. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Sjekket ms tyskland i går og før i dag og de var tomme, men nå har de faktisk inne på lager! Trenger bare pengene tilbake fra UK først Hvor står de har på lager , sjekker hver dag mn står bare ikke på lager ??? Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Ja, men ikke fullt så lett når det er utsolgt. Er å sjekker hverdag jeg å hvor mye er det for den fra uk for den som ligger til 449.99 euro. Norsk pris inkl moms å frakt å alt ? Lenke til kommentar
Nergårn Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Dere som har bestilt fra UK, hva skrev dere i Billing address under Payment information? Kan jo ikke velge Country/region til Norsk og da går ikke betalingen igjennom? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 slang bare på en britisk adresse, har du xbox live konto fra før så gjør det via xbox.com først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå