Gå til innhold

Xbox One utsolgt? MS Tyskland

Xboner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for info, Ble Xbox fra Coolshop på meg:)

tenkte litt over det og sjekket opp litt,

kom fram til at MS tyskland koster den 499euro, pluss Forza og CoD blir det 617euro, så må jeg betale toll.. da blir det jo opp i.. 617euro=5182kr, + Toll.. = 6500kr. fra MS tyskland på døra ( som jeg har forstått det?)

coolshop ble dette 6300kr med frakt, og seff ingen toll:) og da slipper jeg å vente på at de får flere på lager hos MS.

om det sjer noe med xboxen er det lettere å ta kontakt med norske folk istedde for tyske uansett:)

mulig jeg tar feil med toll, men sånn jeg har lest meg til å forstått det, må toll betales på en importert xbox

Lenke til kommentar

Takk for info, Ble Xbox fra Coolshop på meg:)

tenkte litt over det og sjekket opp litt,

kom fram til at MS tyskland koster den 499euro, pluss Forza og CoD blir det 617euro, så må jeg betale toll.. da blir det jo opp i.. 617euro=5182kr, + Toll.. = 6500kr. fra MS tyskland på døra ( som jeg har forstått det?)

coolshop ble dette 6300kr med frakt, og seff ingen toll:) og da slipper jeg å vente på at de får flere på lager hos MS.

om det sjer noe med xboxen er det lettere å ta kontakt med norske folk istedde for tyske uansett:)

mulig jeg tar feil med toll, men sånn jeg har lest meg til å forstått det, må toll betales på en importert xbox

Det er feil! MS Store tyskland trekker fra tysk mva og legger til norsk mva. Så prisen blir kun 499, eller 529 (kommer ann på hvilken man kjøper) Da er det fri frakt også :) Spill får man digitalt på xboxen til 370 pr stk :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

kjøpte selv fra britiske ms store og fikk hentet min i dag, bestilte på mandags ettermiddag så det var ikke galt. fikk ikke noe krav om toll gebyr eller lignende så alt du trenger å tenke på er en ekstra strømledning ala pc/skjerm strømkabel hvis du bestiller fra UK. ser UK ms store har inne fifa 14 bundle til 449£ og fifa 14 + forza 5 + ekstra kontroll til 559£

Lenke til kommentar

Lord nuker:

Det er såpass smertefritt å bestille fra UK også? Kommer ikke opp noe om at adressen ikke stemmer eller noe? Man skriver opp den norske adressen og no questions asked?

Red: hva skriver dere på postnummer på billing adress? Leste at UK microsoft kun leverer til UK.

Endret av frebere
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

på billing adress brukte jeg en britisk adresse, men på delivery, altså leveringsadresse så brukte jeg min egen. og de var også overaskende kjappe med å sende den, bestilte min 30 desember og den ble sendt på nyttårsaften, lå i tyskland 1 januar og kom til norge via sverige 2 januar. eneste du må ha ved siden av er en strømkabel eller adapter til psu'en for den som følger med i esken er for britisk 3pin kontakter, men en vanlig strømkabel til pc og skjerm fungerer helt fint.

Lenke til kommentar

Når du bestiller fra tysk microsoft store og velger UPS ekspress trekker de jo fra norsk mva. Hvordan var frakt mulighetene der? Bare skrev du inn norsk adresse og et britisk postnr eller bare en helt random britisk adresse? Vurderer dette sterkt selv. En ledning til adapteren er null stress, og adapter fra 3-pins er heller ikke stress

Lenke til kommentar

Når du bestiller fra tysk microsoft store og velger UPS ekspress trekker de jo fra norsk mva. Hvordan var frakt mulighetene der? Bare skrev du inn norsk adresse og et britisk postnr eller bare en helt random britisk adresse? Vurderer dette sterkt selv. En ledning til adapteren er null stress, og adapter fra 3-pins er heller ikke stress

Når jeg har bestilt mine så har jeg bare brukt min egen adresse på alt. GIkk lett igjennom og xboxen kom til meg over natten. Enkelt, og ikke kommer det noen ekstra utgifter da det er frakt/tollfritt

Lenke til kommentar

Når jeg har bestilt mine så har jeg bare brukt min egen adresse på alt. GIkk lett igjennom og xboxen kom til meg over natten. Enkelt, og ikke kommer det noen ekstra utgifter da det er frakt/tollfritt

Men du bestilte fra tyskland? Fra UK må du skrive billingadress fra england, så lurer på om det er engelsk mva da.

Lenke til kommentar

Da har jeg også bestilt fra Microsoft UK. Strømledning har jeg, pengene blitt trukket og venter på ordrebekreftelse med sporing.

Hva brukte du som billing adress?

Bestilte fra MS UK i går, men har enda ikke fått noe ordebekreftelse. Pengene er trukket fra konto og står som "reservert", så jeg kontaktet de på chat. De ser at banken har stoppet betalingen. Uvisst hvorfor. Noen som har opplevd samme problem? Jeg brukte kun et UK postnummer og Norway og Oslo og min vanlige adresse på billing adress. Mulig dette er feilen, så tenkte prøve igjen når pengene er tilbake på konto med en full random adresse i UK som billig adress.

Endret av tvk85
Lenke til kommentar

Bestilte fra MS UK i går, men har enda ikke fått noe ordebekreftelse. Pengene er trukket fra konto og står som "reservert", så jeg kontaktet de på chat. De ser at banken har stoppet betalingen. Uvisst hvorfor. Noen som har opplevd samme problem? Jeg brukte kun et UK postnummer og Norway og Oslo og min vanlige adresse på billing adress. Mulig dette er feilen, så tenkte prøve igjen når pengene er tilbake på konto med en full random adresse i UK.

Gjorde akkurat som deg. Skrev inn britisk postnummer på billing. Ikke fått ordrebekreftelse jeg heller, så gjenstår å se om det er problemet. HHvordan kontaktet du de på chat? Fra UK siden eller NO?

Lenke til kommentar

Gjorde akkurat som deg. Skrev inn britisk postnummer på billing. Ikke fått ordrebekreftelse jeg heller, så gjenstår å se om det er problemet. HHvordan kontaktet du de på chat? Fra UK siden eller NO?

Brukte du bare UK postnummer og din norske adresse? Det kom opp under bestilling/betaling som valg om chat i høyre hjørne på msstore UK. Prøvde finne den nå, men den er ikke tilgjengelig nå. Kanskje bare fra 8-16?

Endret av tvk85
Lenke til kommentar

Bestilte fra MS UK i går, men har enda ikke fått noe ordebekreftelse. Pengene er trukket fra konto og står som "reservert", så jeg kontaktet de på chat. De ser at banken har stoppet betalingen. Uvisst hvorfor. Noen som har opplevd samme problem? Jeg brukte kun et UK postnummer og Norway og Oslo og min vanlige adresse på billing adress. Mulig dette er feilen, så tenkte prøve igjen når pengene er tilbake på konto med en full random adresse i UK som billig adress.

Som jeg fortalte deg i PM så skjedde det samme hos meg, og det er fra den tyske siden. Så det er bare MS som har gjort en feil. Legg inn ny bestilling via chat og alt blir går i orden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...