ultimatedeskjet Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Tatt nær Indre Fure på Stadlandet 24.0 mm 2.5 Sec 22 f/ 100 iso Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 DSC_0090 fixed JPEG.jpg Tatt nær Indre Fure på Stadlandet 24.0 mm 2.5 Sec 22 f/ 100 iso Fin kjølig tone i bildet, men på min skjerm aner jeg et lite grønnskjær i fargene. Bildet er geit komponert, men for min smak blir det litt vel mange elementer i forgrunnen. Du kunne med fordel forflyttet kamerastandpunkt til et sted med færre steiner. Jeg synes det forstyrrer balansen i bildet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Fint bilde, eneste jeg kan pirke på er skrivefeilen; Stad skrives uten t, uansett om det uttales "statt".. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Fint bilde, eneste jeg kan pirke på er skrivefeilen; Stad skrives uten t, uansett om det uttales "statt".. Stad kan skrives som Statt, Stad og Stadt. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 DSC_0090 fixed JPEG.jpg Tatt nær Indre Fure på Stadlandet 24.0 mm 2.5 Sec 22 f/ 100 iso Fin kjølig tone i bildet, men på min skjerm aner jeg et lite grønnskjær i fargene. Bildet er geit komponert, men for min smak blir det litt vel mange elementer i forgrunnen. Du kunne med fordel forflyttet kamerastandpunkt til et sted med færre steiner. Jeg synes det forstyrrer balansen i bildet. Takk for tilbakemelding. Jeg forstår det kan bli litt vel forstyrrende med så mange elementer i forgrunnen. Jeg har sett hundrevis av bilder med lang lukkertid nede ved havet, og jeg har blitt litt lei. Jeg ville i dette tilfelle prøve noe nytt og ikke ha det for ”stilrent” med bare en eller noen få steiner. Vi har jo alle sett bilder av et svaberg eller en pir som stikker ut i havet. Jeg ønsket å fange det ”trolske” med naturen helt nede i fjæren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå