silinox Skrevet 2. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Hei folkens, sitter her med et sprakande nytt R7 260X som jeg har installert. Etter at jeg installerer det ser jeg at oppløsninga er på 800x600 så jeg øker oppløsningen og laster ned AMD Catalyst for å kunne oppdatere driveren. Så er det slik at når jeg restarter pc'n etter at driveren er installert så får jeg svart skjerm etter at jeg går forbi windows loading og over til login Jeg kjører forsåvidt windows 7 32bit har tatt en titt på denne linken http://www.tomshardware.co.uk/forum/362286-33-installing-date-catalyst-drives-give-black-screen Skal vi se det jeg har gjort hittill: 1. Reformatert windows 2. Forsøkt å installere driver (ender opp med svart skjerm ved login) 3. Forsøkt å installere beta drivere ( samme greia) 4. Resatt bios, bekreftet at det er oppdatert 5. Byttet PCI slot 6. RAM moduler har bytttet plass 7. Koblet ut alt unødvendig hardware Ingen av de tingene har fått det til å fungere, har prøvd alt det med variasjoner uten hjelp Jeg har derimot klart å installere legacy driveren til AMD noe som fungerer hittill. Endret 3. januar 2014 av silinox Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 3. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2014 Har du sjekket at du har lastet ned 32bit driver? Lenke til kommentar
silinox Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2014 Har du sjekket at du har lastet ned 32bit driver? ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå