Raul07 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hei. problemet startet for noen uker tilbake. Spiller ganske mye over Wifi, gjort dette i mange år nå uten noen store problemer. Nå de siste ukene så er det forferdelig dårlig connection når eg spiller. Man har ingen kontroll på hva som skjer på skjermen, karakteren i et skytespill er egentlig overalt, man vet aldri hvor den er før man plutselig havner der Ringt telenor flere ganger som henviser hver gang til Telenor Eksperten, ringt der også flere ganger uten å få noe nevneverdig hjelp, slapp heldigvis å betale siden de er gratis så lenge de ikke fikser problemet. Noen som har vært borti noe lignende? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Ring 05000 og si at eksperten ikke finner noe. Ta en liten oppgradering med Telenor så får du nytt multimodem ZyXEL P8702N gratis. Dette er et nytt moderne modem/ruter som er omtalt her i forumet. Lykke til. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 Ring 05000 og si at eksperten ikke finner noe. Ta en liten oppgradering med Telenor så får du nytt multimodem ZyXEL P8702N gratis. Dette er et nytt moderne modem/ruter som er omtalt her i forumet. Lykke til. Ringe dem igjen i morgen, vet ikke hvilken oppgradering eg skal be om. Har den beste linjen eg kan ha her eg bor, 50/15. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Ringe dem igjen i morgen, vet ikke hvilken oppgradering eg skal be om. Har den beste linjen eg kan ha her eg bor, 50/15. Ikke verst det der. Du må overbevise dem om at det må virke også. Fortsatt lykke til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Sjekk hvilken FW din 2812 har, og oppgrader til nyeste offisielle dersom den er gammel. Det skal være 3.10 bl 12 (eller 14) Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 Sjekk hvilken FW din 2812 har, og oppgrader til nyeste offisielle dersom den er gammel. Det skal være 3.10 bl 12 (eller 14) Falt for fristelsen og ringte telenor eksperten, fant endelig en som kunne sakene sine. Fikset problemet på 2 min. Ingen anelse hva han gjorde men var snakk om å bytte kanal på det trådløse nettverket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå