MedStud Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 hei! jeg lurer på følgende: viss jeg kjøper en viftestyrer, må de forskjellige viftene da være regulerbare, eller går det bare på volten? noe annet jeg bør vite? Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 får du ikke svar her så er det en egen viftekategori under overklokking. Den heter kjølere luft ellers så lurer jeg litt selv Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det går bare på volten! Hvis viftene er tempstyrte må man avkoble temp sensoren før man kobler til en viftestyring. Lenke til kommentar
Aceman2 Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det går bare på volten! Hvis viftene er tempstyrte må man avkoble temp sensoren før man kobler til en viftestyring. Dette gjør du ved å klippe av sensoren og tvinne sammen ledningene. Hvis det er typen som reguleres manuelt, setter du den bare på maks Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Feilpostet. Slikt hører hjemme i Overklokking.no-delen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg