Hveding Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Hei. Når jeg kobler til min Asus RT-N56U med kabel, så blir hastigheten redusert kraftig. Det å laste inn en side som facebook kan ta 1 min før siden er helt ferdig lastet... Så jeg lurer på om det er noen instillinger jeg må endre på før at jeg skal få hastigheten jeg har ? Ingen problem når det kommer til trådløse delen. Har 50/10 linje. Noen som har forslag til hva som kan være problemet ? Har aldri opplevd noe slikt med andre rutere, at man ikke får hele hastigheten når kabelen er koblet til, har også testet ut 3 kabler tilfelle problemet skulle ligge der, men er akkurat det samme med alle 3 kablene. Kan det være noe med dette som må endres ?http://bildr.no/view/Wk9sMXFj Akkurat nå står den på Trådløs ruter (standard).http://bildr.no/view/SjBiT3VXHar svært lite kunnskap rundt slike ting, så trenger virkelig hjelp! Mvh Hveding. Endret 2. januar 2014 av Hveding Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Endret på Aktiver nettilgang fra WAN til JA, den var merket av som NEI. Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Du har jo en utgammal firmware versjon! Oppdater FW først, så rapporter tilbake om det har bedret seg eller ikke... 2 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Du kan slå av nettilgang fra WAN igjen... Dette er en funksjon som gjør at man kan endre innstillinger i routeren fra internett. Med andre ord en sårbarhet man ikke aktiverer, dersom man ikke skal bruke den selv. :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 - Oppgrader Firmware for router - Reset router til fabrikkinstillinger, sett opp på nytt (ikke fra backup) Dersom dette ikke funker, bytt kabel Dersom dette ikke funker, prøv på en annen PC Dersom dette ikke funker: Feil på router Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå