Harald Gjerholm Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 En fin kveld Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jasså, Fred Olsen og Armas deler fergetrafikken mellom seg på Tenerife også som mellom Lanzarote og Fuerteventura. Muligens litt mye mørkt nede som lett stjeler oppmerksomhet. Jeg ville halvert det. God dybde i den flotte himmelen, men jeg så da jeg scrolled opp og og dekket til alt det blå oppe så¨fremsto himmelen enda mer spektakulær. Med mine forslag vil bilde fremstå som et panoramaformat så her kommer nok smaken og baken til å blande seg borti. GODT NYTT ÅR Roar Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Et flott bilde i fra sørlige breddegrader fargerikt. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 Mange takk for kommentarer. Fred Olsen har 'hytte' på La Gomera så da er det jo greit å ha egen båt for å komme til øya. Godt Nytt År til begge. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Godt nytt år! En fin kveld, nydelig tittel på nydelig stemningsfullt bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg