FuglFøniks Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Heisann! Jeg har i det siste hatt endel problemer på PC'en, som jeg ikke har funnet grunn på. Har tenkt til å innst. XP home på nytt, jeg har en HP Pavilion PC, så dette fixes fra oppstarten. Jeg var nede på elkjøp nå, han sa jeg skulle trykke "F10", så ville det komme opp 2 alt., kunne velge mellom slettende, elelr ikke-slettende innst. av XP. Jeg fant ikke disse alt., og lurer på om det er noen som vet (har HP PC) som kan hjelpe meg. På forhånd takk! P@yNe Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Stort sett de som befinner seg på dette forumet kjøper ikke pcer på elkjøp. De bygger dem selv. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Stort sett de som befinner seg på dette forumet kjøper ikke pcer på elkjøp. De bygger dem selv. Vet du hva, er helt klar over det. Men jeg var 12 år da, og hadde så å si ikke snøring på PC. Jeg skal bygge meg en ny PC nå til vintern og DET blir digg. Men har hørt at noen har HP maskiner her før. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 dum kommentar vil jeg si... skal man måtte bygge pc'en sin for å få lov å poste også nå... til opprinnelsen til dette innlegget: hvilke alternativer får du da, om noen? og hvilke problemer har du med internet explorer? bertie Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Posten stenges pga feilposting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg