Mtotland Skrevet 2. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2014 Hei. Jeg ser etter anbefalinger på en dyktig tatovør i Bergen som er flink på nyanserte gråtoner, dyremotiver, og div. fargelegging. Jeg planlegger å fortsette en sleeve-tatovering på venstrearmen og vil gjerne finne en kunstner/sjappe i Bergen som absolutt er verdt å gå til. Noen anbefalinger? PS: Aner ikke om dette er rette underforum - første post på siden, så dere får tilgi meg! - Martin Lenke til kommentar
Marte Skrevet 2. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2014 Har vel kun erfaring fra et studio i Bergen og det er Lets Buzz. Du kan jo ta en titt på portfolioene til de som jobber der. Jannicke er veldig dyktig på realisme (spesielt black/grey). Thomas er også god på realisme men også fargemotiver. https://www.facebook.com/LetsBuzzTattoo/photos_albums Lenke til kommentar
Mtotland Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2014 Tusen takk for anbefalingen. Hører mye bra om Let's Buzz! Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2014 Denne var imponerende. Visste ikke at det var mulig å gjøre det så detaljert. Hentet fra facebooken som ble linket over her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå