Niklasp Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Anmelderne elsker den, men den er ikke for nybegynnere.Dommen: Mac Pro Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Mac Pro har aldri vært rettet mot annet enn video- og bilderedigering, så dette er ikke akkurat en nyhet... 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Maskinen er kul og liten, men dette er strengt tatt ikke særlig nyttig i en workstation-setting, og som anmeldelsene er inne på, maskinen er bra til Final Cut, men hva mer? Den er i en liga for seg selv ja, det er sant, en veldig snever liga. AtW 1 Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Såvidt jeg har skjønt gir den ikke så verst valuta for pengene som grunnmodellen, men blir fort dyr. Prisene på andre workstations er rimelig høye også. Ikke så dum sak det der Lenke til kommentar
Jeg er dum! Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Vil man ha samme "ytelsesproblemet" i Windows hvor det sannsynligvis er flere PCer som er laget med flere grafikkort? Just wondering Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Den kan også brukes liggende hvis man har lyst eller behov: http://support.apple.com/kb/HT6099 Lenke til kommentar
Kaffetraktern Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 å rendre en 2min 2k videofil på 10 sek har jeg gjort et års tid med min PC til omkring 8-10000kr. Alt avhenger av kildematerialet og det er neppe 5K hos den aktuelle anmelderen. Å sammenligne pris på "identiske" komponenter på tvers av mac/PC verdenen er jo totalt idioti. Hele poenget, som gjør PC mye billigere i pris/ytelse, er jo muligheten til å kjøpe mer effektive komponenter der en kan spare stort. For 60,000kr kan du i dag kjøpe PC-maskinvare som rendrer 6K video i 2x hastighet. Det er ikke denne mac proen i nærheten av. Men Macen har jo sine fordeler den og. Om Apple hadde åpnet for full Prores-støtte på PC så skulle jeg kjøpt en. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Lurer på korleis de får ein fullspekka mac pro til å bli 150 tusen? på min skjerm med 12 kjerners E5, 64 gb ram, 1tb ssd, og 2 d700 koster maskna ca 83 000 kr... Skjerm etc. burde ikkje vere inni eit slikt reknestykke, da det ikkje hører til sjølve maskina. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Vil man ha samme "ytelsesproblemet" i Windows hvor det sannsynligvis er flere PCer som er laget med flere grafikkort? Just wondering nå er det snakk om proff kort og ikke spillkort.På den andre siden finnes det mange tungregne systemer med opp til 4 tesla kort så noen løsninger må dra nytte av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg