AnonymDiskusjon Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hei, jeg har et lite problem jeg merker kun i feriene og helgene. Når jeg sover lenge, f.eks. fra ett til elleve, våkner jeg med hodepine og er ofte trøtt. Står jeg opp før våkner jeg trøtt men uten hodepine. Har ikke hodepine i hverdagene siden da sover jeg ikke lenge. Jeg er også alltid trøtt når jeg våkner, selv om det går over rimelig kjapt. Savner den sjeldne følelsen å føle meg uthvilt etter en natt søvn. Anonymous poster hash: 1001e...2ba Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Det er fordi du sover for lenge. Enkelt og greit. For å slippe dette er det et enkelt grep du kan ta: Ikke sov så lenge. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Sov lenge nok, men ikke for lenge. Og skaff et sovemønster for å føle deg mer utvilt, men viktigst av alt, finn noe som interesserer. Ingenting som gjør en til å føle seg energiløs som det å gjøre noe kjedelig. Tips om du skal sove lenge og ikke få hodepinge: Drikk nok vann mellom gangene du eventuelt våkner, gjerne noe sportsdrikke med noe salter/vitaminer i, eller kanskje til og med brus for å få i deg noe energi. Jeg blir alltid dehydrert og får vondt i hodet om jeg sover lenge, og ikke drikker overhode. Endret 2. januar 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Ingenting sykt eller unormalt med dette. Alle blir ubrukelige av å sove for lenge. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Legg deg tidligere, og som andre sier, drikk nok veske. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Et jevnt søvnmønster som du også beholder i helger og ferier er det beste så langt du greier å få det til. Lenke til kommentar
Hertug1. Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Da jeg var mindre opplevde jeg ofte å få migrene av å sove for lenge. Sultfølelse brukte å utløse migreneanfall hos meg, så for meg hjalp det å spise mer før jeg la meg til å sove, slik at jeg slapp å våkne sulten. Endret 2. januar 2014 av Hertug1. Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg får gjerne hodepine om jeg sover i rundt 6 timer. Skru på alarm slik at du sover i 8 timer, så vil du sannsynligvis slippe hodepine og tretthetsfølelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå