Øystein.F. Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Devil's Third er snart ferdig.Dead or Alive-skaparens neste spel kjem i år Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 yay..bare elsker mer skytespill. Han lagde NG serien som var så epic i hack n slash genren så går han til et skytespill,så langt han har falt og mistet fokusen. hadde ikke spilt selv om jeg hadde fått det. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Yay, endelig et spill hvor USA (tilsynelatende?) er under angrep! Vi har virkelig ikke nok av disse. Endret 3. januar 2014 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Bengt Albert Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Unnskyld at jeg sier det men har hørt lite om hva slags spill detta blir. Videon er fra multiplayer og de bruker både sverd og skyte våpen. Jeg renger med at i single player og multiplayer del vil man ha valg....masse valg. Sverd, 9mm, bazooka, uzi kanskje til og med hånd kamp. Vet ikke med dere men jeg gleder meg til å se hva Itagaki har laget. Fyren gjør kanskje litt mye av sakene men kvalitet får vi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå