Exita Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hei jeg lurte på om noen vet om noen bra Anime serier ? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Det er et eget underforum for det under kultur, se link: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=560 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Flyttet tråden til rett del av forumet jeg. Lenke til kommentar
Exita Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Jeg ser på alt mulig anime serier egentlig , helst litt spenning da Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 du kan jo starte med å fortelle om noen serier du har sett som har falt spessielt godt i smak =) Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 casshern sins, samurai shamploo, death note. er noen jeg kommer på akuratt nå 2 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Er jo et hav av spennende animeèr, men kan nevne noen for å få deg i gang: - Kara no Kyoukai - Baccano! - Durarara! - Shinsekai Yori - Psycho-Pass - Black Lagoon - Hellsing (Ultimate) - Jormungand - Cowboy Bebop - Darker Than Black - Claymore Hvis du skulle trenge flere, så er det bare å si ifra 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Siden du ikke har noen spesielle preferanser så foreslår jeg Katanagatari, en miniserie med høy kvalitet og interessant stil. Lenke til kommentar
Exita Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Hvor kan man se på animeserier med bra kvalitet , Vampire knight ❤ Black cat Black butler Elfen lied Disse likte jeg btw , skal begynne og se på serien dere har foreslått. Når jeg har funnet en bra side og se dem Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 sendt deg en PM med info. Lenke til kommentar
Exita Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Så det og igjen tusen takk Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Alt som er blitt foreslått så langt er verdt å se. De er også alle veldig populære og burde være triviale å finne via Google. Søk for navnet på serien du vil se og ordet "DVD", om du vil ha dem på DVD, "bluray" om du vil ha dem på bluray, "torrent" om du vil ha dem via bittorrent, "IRC bot" om du vil ha dem via DCC botter eller "stream" om du vil se dem i nettleseren. Om du ikke finner noe særlig, så prøv å søke i The Pirate Bay, YouTube, Crunchyroll, og Amazon Basert på seriene du nevnte anbefaler jeg Boku no Pico. Endret 5. januar 2014 av Sekai-ichi Lenke til kommentar
Occi Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Basert på seriene du nevnte anbefaler jeg Boku no Pico. Not sure if serious. Lenke til kommentar
Gjedde Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Personlig er jeg ganske glad i School Days. Alltid elsket den. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Netflix har noen animeserier. Den amerikanske versjonen har feks Samurai Champloo, begge Fullmetal Alchemist-seriene, Trigun m.fl. Endret 6. januar 2014 av Tomeito Lenke til kommentar
Occi Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Om man ønsker streaming er vel Crunchyroll et mer naturlig alternativ. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Tja, om man har netflix, hvorfor ikke bruke det? Jeg bruker det til å se Samurai Champloo nå om dagen, og det fungerer jo veldig bra. Har ikke noe imot crunchyroll, og skjønner at man ikke anskaffer seg netflixkonto bare for å se anime, men som sagt, ham man netflix, kan man bruke den. Lenke til kommentar
Exita Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2014 Jeg har kun viaplay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå