Strekene Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe en ny TV, men har absolutt ingen greie på hva jeg skal se etter.. men den må være større enn 50 og jeg kan gjerne bruke litt penger på tv`en om det er nødvendig. Skal bruke den til TV, litt spill og litt film.. * over 50 * ikke plasma Noen ideer? Endret 3. februar 2014 av gsgdsgg Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 http://www.komplett.no/samsung-65-3d-led-smart-tv-ue65f8005/777102 Lenke til kommentar
Strekene Skrevet 3. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2014 Ok Men er det egentlig nødvendig med så stor TV på 6 meter avstand (sofaen kommer jo litt ut av veggen den også, så blir kanskje 5,50 meter) ? Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Har du noe budsjett å gå etter? Lenke til kommentar
Strekene Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 Har du noe budsjett å gå etter? Ikke noe spesifikt. Jeg har virkelig ikke noe peiling på hva man skal legge i en tv heller.. Men er det egentlig nødvendig å kjøpe 4k-tv, eller er full-hd-tv mer enn greit nok? 4k-tv`er blir vel mye billigere om et par år, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå