Jan Høydal Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Elfi Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Portrett i toppklasse! Så vidt jeg kan se har du brukt softbokser ovenfra og nedenfra noe som gir et helt jevnt lys. Huden er mye bearbeidet men du har allikevel beholdt en god del struktur. Øynene perfekt behandlet. Flott modell og flott bilde! Hilsen Olav Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Imponerende flott! Hilsen Bekir Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Takk til både Olav og Bekir for flotte kommentarer. Som du sier Olav så har jeg prøvd meg på et "clamshell" portrett med ditto etterbehandling. Det kommer et par til av samme modellen, så her er det bare å stålsette seg for gjentagelser 1 Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Venter i spenning Jan Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Nydelig bilde igjen fra deg Jan!! Flott lyssetting og etterbehandling og nydelig modell! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Takker igjen Tove! Ja, Elfi synes jeg er en flott modell som bærer sterke farger utrolig bra. Er veldig glad for at hun var positiv til å være modell for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg