Muggkaare Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Det er ikke første gangen jeg som Newcastlesupporter har opplevd dette, for å si det slik. Vi får noen høydepunkter, men det er begrenset hvor bra høydepunktene blir og når det kun er ett kamera der. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Hva er grunnen til at kampen ikke blir vist direkte? Det lages jo TV-produksjoner av all verdens treningskamper og andre uviktige kamper. Seere er det i hvertfall mange nok til å finansiere en produksjon. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Det har noe med rettigheter og ITV å gjøre. Endret 4. januar 2014 av Delvis 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Første mål under Solskjær kommer fra Noone etter 1 min på banen. Superbytte. Not bad. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Mål nummer to også av en innbytter. Taktisk geni Selv om Campbell er toppscorer. . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 To bytter, to mål. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Nå var vel Solskjær selve symbolet på superinnbytter, så jeg er ikke akkurat overrasket. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 He knows the secret. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 vinner ikke flesteparten av nye managere sin første kamp? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 vinner ikke flesteparten av nye managere sin første kamp? Dont ruin the moment! Argh Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Morsomt med en sånn start for Sunshine! Får håpe kameraet klarte å fange opp alle målene. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Merker at jeg allerede er lei av Solskjærmaset. Og det har faktisk ikke en skit med at Cardiff nå slo ut Newcastle, men dæven for et mas. Bare å bli vant til det, dog. 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Morsomt med en sånn start for Sunshine! Får håpe kameraet klarte å fange opp alle målene. Så nettopp målene, skuddet til Noone var safran! Endret 4. januar 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Var vel også Campbell som scoret i Solskjærs testimonial. Meant to be.. Lenke til kommentar
Populært innlegg Princeton Skrevet 4. januar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 4. januar 2014 Merker at jeg allerede er lei av Solskjærmaset. Og det har faktisk ikke en skit med at Cardiff nå slo ut Newcastle, men dæven for et mas. Bare å bli vant til det, dog.hehe, bitter as fuck. :-) 11 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Morsomt med en sånn start for Sunshine! Får håpe kameraet klarte å fange opp alle målene. Høydepunktene ble nettopp vist på Sumo, så skal være mulig å få sett de Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Så nettopp målene, skuddet til Noone var safran! Hvor hvor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Hvor hvor? Så de på sumo, så du får nok se det på tv2 sporten senere idag. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 hehe, bitter as fuck. :-) Jada, garantert. Det har ingenting med det "norske syndromet" å gjøre. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå