Muggkaare Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Husk at motstanderen er Newcastle. Alt kan skje. Nesten så det ble 1-1 nå så. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Ikke glem at de er horribelt foran mål. Er det mulig. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Nå er det snipp snapp snute. Eneste positive som er skjedd oppi dette, er at det vel har fått litt extra fart på karrieren til Daehli. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Newcastle og Cardiff må vel være de to dårligste lagene i PL for tiden. Helt tragisk den måten NUFC spiller på hjemmebane mot laget på sisteplass. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Newcastle og Cardiff må vel være de to dårligste lagene i PL for tiden. Helt tragisk den måten NUFC spiller på hjemmebane mot laget på sisteplass. Pardew vett. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 (endret) deilig. I dag skal jeg faen meg ta meg en Newcastle pils og feire dagen. Endret 3. mai 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 So long Solskjær! Patetisk innhopp i PL. 2 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Er det mulig å få opp en poll på hvem av de norske som vi tror overlever sommeren? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 En avstemming der vi kan velge de de norske spillerne som vi tror ikke blir solgt/får sparken fra Cardiff i løpet av sommeren. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 (endret) Regner med det er på hue og ræva ut med alle de middelmådige norske spillerne. De ender vel opp i Molde/Rosenborg hele gjengen. Endret 3. mai 2014 av Lunalotic Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Jeg tror alle blir om Solskjær blir. Eventuelt Berget og kanskje Eikrem på lån tilbake til Molde. Dersom Solskjær får fyken tror jeg ikke de norske spillerne blir. Ekrem og Berget tilbake til Norge. Dæhli inn i en av klubbene i PL og eventuelt på utlån til en farmerklubb eller dårligere engelsk lag. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 En avstemming der vi kan velge de de norske spillerne som vi tror ikke blir solgt/får sparken fra Cardiff i løpet av sommeren. Tror det avhenger veldig om OGS blir eller ikke. Men dersom han får sparken så tror jeg hvertfall Dæhli er ferdig med å følge Solskjær rundt, og signerer for et PL lag. Kanskje United? Det er jo blitt vist interesse fra b.la. Chelsea. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Cardiff leder mot Maureen. Står resultatet seg, så havner de to poeng bak sikker plass. DET er surt! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Og der var det 1-2 til Chelsea. Lol. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Deilig å sende Cardiff sist på tabellen og sørge for at de taper sin siste PL kamp! Nå er det bare å krysse fingrene for at Ole får sparken så MMD kan finne seg en bedre klubb. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 (endret) Han får fortsette, det går fram i dagens nyheter. Eieren har valgt å tro på OGS og sier han skjønner at han ikke fikk nok tid til å berge plassen. Link Endret 12. mai 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå