Gå til innhold

Ole Gunnar Solskjær | Ferdig i Cardiff City


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Forklarer ikke hvorfor han gir Sunderland to sjanser på mål. Enten bør han blåse straffe med en gang eller så lar han være å blåse straffe dersom de bommer på sjansen sin. Vet ikke om det står noe om dette i regelboken, men slik mener ihvertfall jeg at det burde være.

 

Phil Dowd er uansett en elendig dommer.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Enig anewz. Norge er best i verden! Det må da alle se. Fyr opp litt mer grieg og bare s-e på flagget vårt.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ja fy faen assa, Solskjær er en cunt. Så dere taklingen mot Newcastle eller? Herregud for et ekkelt menneske. Ryk og reis Solskjær!

 

Ja, fy faen assa, i mine øyne er Benteke også en cunt og jeg håper han og Aston Villa rykker ned fordel våre kjære nordmenn i Fulham, Cardiff og Norwich. Det er jo mye morsommere å se Hangeland enn Benteke på gressmatta i tillegg. Patrioten inni meg bobler snart over. Føffaen Benteke og de jævla astronautene. Ikke liker jeg vafler fra Brussel heller.

Lenke til kommentar

Enig anewz. Norge er best i verden! Det må da alle se. Fyr opp litt mer grieg og bare s-e på flagget vårt.

 

Du var vel typen som ønsket at Solbakken også skulle faile fordi han var norsk? Fordi det er jo så kult å vise at man hvertfall ikke støtter norske trenere, viktig å få frem at man ikke er like teit som alle andre eller hva. Patriot-kortet er lavt Daniel, nervøs stemning på three lions eller noe?

 

Skjønner ikke hvorfor noen ønsker at Solskjær skal rykke ned. Jeg forstår at folk ikke bryr seg, men ønske han motgang ene og alene pga United eller? Vi har norges kanskje største trenertalent, norges mest spennende fotballspiller i Dæhli, gøy med to walisiske lag i PL samt de har fantastiske supportere.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nei jeg liker solbakken og håpte han skulle gjøre det bra.
Henning berg liker jeg ikke. (har null og niks med hans unitedkarriere btw )

Svarte strengt tatt på samme mynt som du la opp selv med din post over. Så trenger ikke å ta noen hightroad, sømmer seg ikke.

 

Alt må ikke være enten eller vet du :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...