Gå til innhold

Ole Gunnar Solskjær | Ferdig i Cardiff City


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er at Eikrem stort sett har blitt avkledd de gangene han har spilt. Skjønner at han ikke er med, men at Dæhli ikke får sjansen er bare latterlig.

 

Skjønner at Eikrem er for dårlig, men så mye som Solskjær har skrytt av han, skulle være med til Villa, hentet han med engang. Enten har Solskjær feilberegnet nivået til PL/Eikrem, eller så er det en vennetjeneste. Og jeg synes det er litt rart at han ikke gir han flere sjanser, men han har kanskje innsett det andre har sett. Kjipt for Eikrem.

 

Nå skal ikke jeg skryte på meg at jeg har sett Dæhli så veldig mye, men han er vel ikke akkurat god bakover? Er kanskje bedre at han kommer inn når kampene har satt seg sånn som det er nå.

 

 

Så jævlig gøy at Dæhli blir overtidshelt. Hva er sannsynligheten for at Cardiff holder seg nå?

 

Den gikk fra 23% til nærmere 87% siden det var en nordmann som scoret, nå er alt mulig!

 

Sånn seriøst ser det veldig dårlig ut fortsatt. Jeg tror ikke de holder seg.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Cardiff City Football Club: Marshall; Theophile-Catherine, Caulker ©, Turner, Taylor; Medel, Mutch, Daehli, Zaha; Campbell, Jones. Subs: Lewis; Eikrem, Noone, Cowie, McNaughton, Cala, Bellamy.


Crystal Palace Football Club: Speroni, Mariappa, Dann, Delaney, Ward, Dikgacoi, Jedinak, Ledley, Puncheon, Bolasie, Jerome. Subs: Hennessey, Gabbidon, Parr, Ince, Gayle, Murray, Chamakh.



Dæhli fra start.


Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

God seier for all del men kamp programmet ser for dystert ut at jeg tviler på at det er mulig å holde seg oppe. Hadde de bare vunnet forrige så hadde dette for en gangs skyld sett lyst ut.. :(

 

Må legge til at til nå har Cala vært et konge "kjøp"

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...