Gå til innhold

Ole Gunnar Solskjær | Ferdig i Cardiff City


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nah. Alt for sent å sparke nå.

Sant, men hadde passet hvordan sesongen her har gått. Mange managere har fått fyken etter Liverpool har vært på besøk.

Lenke til kommentar

Skjønner godt om Cardiff føler de hadde dommeren mot seg her. Hver gang Liverpool-spillere kaster seg får de frispark. Når det skjer motsatt vei skjer det ingenting. Cardiff må nesten ha en i verste fall semi-hjemme-dommer for å ha sjanse mot et Liverpool i kalasform...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner godt om Cardiff føler de hadde dommeren mot seg her. Hver gang Liverpool-spillere kaster seg får de frispark. Når det skjer motsatt vei skjer det ingenting. Cardiff må nesten ha en i verste fall semi-hjemme-dommer for å ha sjanse mot et Liverpool i kalasform...

Blå (Cardiff sin egentlig farge) briller..?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

 

 

Er så mange scousere i kamptråden. Gidder ikke det.

Det er jo vår kamp.

 

Endrer det på grunnen til at jeg ikke gidder å oppholde meg der? Sier ikke at dere ikke får lov til å være der.

 

Pussig mener du var temmelig vokal når Cardiff ledet. Pussig..

Lenke til kommentar

 

Skjønner godt om Cardiff føler de hadde dommeren mot seg her. Hver gang Liverpool-spillere kaster seg får de frispark. Når det skjer motsatt vei skjer det ingenting. Cardiff må nesten ha en i verste fall semi-hjemme-dommer for å ha sjanse mot et Liverpool i kalasform...

Blå (Cardiff sin egentlig farge) briller..?

 

Nei, men det er mulig det forvirret dommeren - dette med fargene altså...
Lenke til kommentar

 

 

 

Er så mange scousere i kamptråden. Gidder ikke det.

Det er jo vår kamp.

 

Endrer det på grunnen til at jeg ikke gidder å oppholde meg der? Sier ikke at dere ikke får lov til å være der.

 

Pussig mener du var temmelig vokal når Cardiff ledet. Pussig..

 

Ja, i denne tråden.

Lenke til kommentar

 

 

Nah. Alt for sent å sparke nå.

Sant, men hadde passet hvordan sesongen her har gått. Mange managere har fått fyken etter Liverpool har vært på besøk.

 

Jeg ville sparket OGS etter sesongen, og heller brukt tid til å finne en manager som kan ta over lasset fra sommeren. Noen med Championship-erfaring, Neil Warnock f.eks.

 

Cardiff har møtt Pool, City, Tottenham, United og Everton etter at Sunny tok over (sikkert glemt noen). De var ufattelig uheldig mot Everton.

 

Nå fremover har de

 

WBA (A)

Palace (H)

Soton (A)

Stoke (H)

Sunderland (A)

Newcastle (A)

Chelsea (H)

 

Kan bli greit med poeng det om de fortsetter å spille greit som de har gjort nå de siste kampene.

Lenke til kommentar

Synes egentlig at Cardiff har prestert bedre og bedre, men at de taper på utholdenhet og typiske personlige feil. Ingenting å si på at Liverpool vinner i dag, men det var heller ingen som egentlig forventet noe annet. Det er fremover det blir viktig for Cardiff å holde koken og faktisk fullføre kampene med flere mål enn motstanderen. Sanker de 3-poengere mot naboene i bunnen er det ikke langt til sikker plass.

Nå har de jo endelig begynt å score mål også, så det er ikke sikkert det er umulig å overleve, om de får tettet bakover. Det er i så fall ikke så langt unna et mirakel av Solskjær og teamet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...