Gå til innhold

Ole Gunnar Solskjær | Ferdig i Cardiff City


Latias

Anbefalte innlegg

Litt som Rösler og det. Snakka vel norsk på intervjuene før i tiden da han trente i Tippeligaen, men prata mest engelsk i studio osv. når han har vært på Tv2 etter det.

 

Synes forørvrig det er greit. Bedre å høre på engelsk enn skikkelig gebrokkent norsk i studio sånn. Litt som å høre Rafael Poiree, da han snakka live under OL-sendingene..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva tenker Liverpool supporterne her inne om OGS i Cardiff? De 3-4 Liverpool supporterne jeg kjenner best jubler som gale menn hver gang Cardiff taper, alene pga OGS sin United fortid. Synes det er rimeligt tåpelig, da Solskjær er en av få nordmenn som faktisk har kjangs til å klare seg i utlandet en gang i karrieren, om det ikke skal gå denne gangen da, vel og merke.

Lenke til kommentar

Hva tenker Liverpool supporterne her inne om OGS i Cardiff? De 3-4 Liverpool supporterne jeg kjenner best jubler som gale menn hver gang Cardiff taper, alene pga OGS sin United fortid. Synes det er rimeligt tåpelig, da Solskjær er en av få nordmenn som faktisk har kjangs til å klare seg i utlandet en gang i karrieren, om det ikke skal gå denne gangen da, vel og merke.

Jeg har blitt fortalt at jeg har tykke United-briller på meg fordi jeg mener Dæhlie er en av Norges mest spennende spiller på lenge.

Endret av Roger Roger
Lenke til kommentar

 

 

Hva tenker Liverpool supporterne her inne om OGS i Cardiff? De 3-4 Liverpool supporterne jeg kjenner best jubler som gale menn hver gang Cardiff taper, alene pga OGS sin United fortid. Synes det er rimeligt tåpelig, da Solskjær er en av få nordmenn som faktisk har kjangs til å klare seg i utlandet en gang i karrieren, om det ikke skal gå denne gangen da, vel og merke.

Jeg har blitt fortalt at jeg har tykke United-briller på meg fordi jeg mener Dæhlie er en av Norges mest spennende spiller på lenge.

At Dæhli er det største talentet i Norge på mange år er vel en kjensgjerning. Du får finne deg noen andre å diskutere fotball med.

 

Jeg håper Solskjær gjør det bra, sammen med alle andre nordmenn i utenlandsk fotball. Bryr meg ikke stort at han er gammel United-spiller. De eneste som virkelig hater på Solskjær her inne er jo Newcastle-supportere.

Lenke til kommentar

 

Håper virkelig at Solskjær klarer å snu dette, selv om det unektelig ser stygt ut. Fordelen hans er jo, som det ble sagt tidligere, at går det bra er det takket være han, men får han fyken kan man skylde på en gal klubbeier.

 

Jeg tror ikke noen vil legge skylden på Tan om/når Solskjær får sparken. Tan har gitt han både penger og tid.

 

Om det hadde blitt tap i dag og han hadde fått fyken vil jeg ikke kalle et par måneder "tid".

Lenke til kommentar

Det virker som om den største feilen Solskjær har gjort er Kenwyne Jones. Jeg skjønner tanken bak, altså at han trenger en hodesterk spiller i front når Cardiff blir presset bakover og må sende lange baller oppover. Problemet er at når Cardiff er på offensiven er han stort sett nærmest ubrukelig. De offensive midtbanespillerne Cardiff har, som Noone, Kim, Zaha og Dæhlie, har en spillestil som passer langt bedre med en teknisk god og rask spiss. Han har ikke et spillermateriale i angrepet som rettferdiggjør en targetspiss med betong-bein rett og slett. I det offensive spillet i dag trekker vingene stort sett inn mot midten og angrepene ender i håpløse skudd fra lang distanse. Det går ikke an å slå noen andre PL-motstandere enn Fulham på den måten Cardiff vant i dag.

Lenke til kommentar

 

 

Dæhli må gjerne spille seg til en fast plass på Cardiff før han kommer til Liverpool. Hadde vært seriøst fett om Dæhli ble en stjerne i Liverpool.

Tror du det er veldig sannsynlig at Dæhlie velger Liverpool i så fall?

Mener du at han er United-supporter fordi han har spilt der?

 

 

Det behøver han ikke være, nei, men hvor sannsynlig er det at han velger Liverpool? Viser Liverpool interesse vil alltids andre topplag også gjøre det. Så lenge Solskjær er manager i Cardiff vil han ikke selge Dæhlie til Liverpool, en spiller han fikk så si gratis til Molde og tatt med seg videre. Cardiff gjør også flere handler med United nå, og slippe gutten videre til Liverpool tror jeg ikke han vil gjøre, og jeg tror heller ikke Dæhlie som er oppfostret av United-akademiet vil velge Liverpool.

Lenke til kommentar

Det virker som om den største feilen Solskjær har gjort er Kenwyne Jones. Jeg skjønner tanken bak, altså at han trenger en hodesterk spiller i front når Cardiff blir presset bakover og må sende lange baller oppover. Problemet er at når Cardiff er på offensiven er han stort sett nærmest ubrukelig. De offensive midtbanespillerne Cardiff har, som Noone, Kim, Zaha og Dæhlie, har en spillestil som passer langt bedre med en teknisk god og rask spiss. Han har ikke et spillermateriale i angrepet som rettferdiggjør en targetspiss med betong-bein rett og slett. I det offensive spillet i dag trekker vingene stort sett inn mot midten og angrepene ender i håpløse skudd fra lang distanse. Det går ikke an å slå noen andre PL-motstandere enn Fulham på den måten Cardiff vant i dag.

 

Helt uenig. Det eneste problemet med Jones er at han er alt for dårlig foran mål, men spillertypen han er helt riktig, og akkurat det Cardiff har lengtet etter hele sesongen. Med Jones der oppe får de en helt ny dimensjon, og på sitt beste er han et utmerket oppspillspunkt, flink til å skape rom og god på hodet. Vingene deres er gode til å komme rundt og slå inn, men det å sikte på Campbell der inne alene er ganske håpeløst. Noone, Mutch, Fabio, Zaha, Bellamy, Fabio, Dæhlie etc. slår en del gode innlegg.

 

Synes heller problemet til Cardiff er den sentrale midtbanen (among other things..). Medel var god i dag, men har hatt en del dårlige kamper også, og Kim er alt for treg med å spille fra seg ballen. Ble veldig oppgitt på han i dag, og måten han ødela mange gode kontringsmuligheter på ved å røre ballen en gang eller fem for mye.

 

Er dog et stort sykdosmtegn for forsvaret deres når spillere som Declan John og Ben Turner får spille så mye.. og måten de til tider forsvarer seg på defensiv dødball. Håpeløst.

Lenke til kommentar

 

 

 

Dæhli må gjerne spille seg til en fast plass på Cardiff før han kommer til Liverpool. Hadde vært seriøst fett om Dæhli ble en stjerne i Liverpool.

 

Tror du det er veldig sannsynlig at Dæhlie velger Liverpool i så fall?

Mener du at han er United-supporter fordi han har spilt der?

Det behøver han ikke være, nei, men hvor sannsynlig er det at han velger Liverpool? Viser Liverpool interesse vil alltids andre topplag også gjøre det. Så lenge Solskjær er manager i Cardiff vil han ikke selge Dæhlie til Liverpool, en spiller han fikk så si gratis til Molde og tatt med seg videre. Cardiff gjør også flere handler med United nå, og slippe gutten videre til Liverpool tror jeg ikke han vil gjøre, og jeg tror heller ikke Dæhlie som er oppfostret av United-akademiet vil velge Liverpool.

Med den logikken skulle Solskjær aldr ha signert for United

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...