Latias Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 Caulker! Peneste avslutningen Cardiff har hatt etter nyttår. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Håper Solskjær klarer å hale 3p inn her. Så bygge litt momentum for å overleve. Men som det har blitt nevnt tidligere så roterer han for mye med laget. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Hvorfor hentet Solskjær en spiss som aldri scorer mål? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Syns Jones har spilt mye bedre i dag hvertfall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 GOALKER! For en måltyv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 Det var nok spikeren! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Loool! Tre viktige poeng til Cardiff, og nå kommer Dæhli inn. Herlig! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg som trodde denne dagen her ikke kunne bli stort bedre. Digg! Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Dette Fulhamlaget er jaggu meg trist. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Går mot Palace tap og uavgjort mellom Norwich og Stoke. Viktig for Cardiff. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Han engelskmannen i studio, forstår han alt de sier på norsk han? 1 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Han engelskmannen i studio, forstår han alt de sier på norsk han? Han avslutta karriera si i Norge han, og bor vel i Bergen tror jeg. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Om det er Morley (ser ikke på sendinga) så forstår han vel norsk, men det er så latterlig kleint de gangene de har "ekte" engelskmenn som ikke forstår norsk. Når praten går på norsk ser du at de sitter og ser seg rundt med ett litt sånt "awkward-blikk" før de, av en eller annen grunn, småhumrer med når noen flirer av en vits på norsk. Syns nesten synd på dem, har dere engelskmenn der så hold resten på engelsk, da kunne de i det minste kastet inn en observasjon eller to og kommet med meninger rundt tilfeldige ting, ikke bare de temaene programlederne "bestemmer" at de skal snakke om. PS: Ole ruler. Sånn, da er jeg inne på temaet igjen. Endret 8. mars 2014 av Patrick123 Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Kjenner et par stykker som forstår og skriver norsk godt, men kun snakker engelsk. Deres norskuttale er mildt sagt elendig, og ettersom "alle" forstår engelsk så blir det lett å ikke praktisere norsken sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå