Gå til innhold

Ole Gunnar Solskjær | Ferdig i Cardiff City


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så jevnt som 71-29 i possession etter 20ish minutter kan tilsi.

 

Cardiff har hatt EN stor sjanse, Spurs som vanlig mindre gode mot etablert forsvar, skåret på eneste kontringen de fikk opp til det punktet.

 

Uten å skape absolutt noenting (mer eller mindre). Jeg synes begge lag var ganske dårlige, Tottenham hakket mindre dårlig. I annen omgang har Cardiff ingenting å by på, fortjent 1-0-tap.

Lenke til kommentar

De har for dårlige spillere. End of story. Det er stort sett bare Marshall, Caulker, Cala og Dæhli som jeg mener holder PL-nivå. Noone tidvis. Declan John om noen år. Kim er elendig, Mutch er overhypa Championship-spiller, Eikrem har jeg ikke troa på, Berget muligens om noen år, Campbell er Championship, Kenwyne Jones og Fabio vet jeg ikke engang om er Championship.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Håper virkelig at Solskjær klarer å snu dette, selv om det unektelig ser stygt ut. Fordelen hans er jo, som det ble sagt tidligere, at går det bra er det takket være han, men får han fyken kan man skylde på en gal klubbeier. Uansett, jeg var ikke så stor fan av at han gikk til Cardiff pga. situasjonen i klubben. Alle visste at de kom til å få det tøft omså om de hadde blitt trent av Ferguson og Mourinhos love-child.

 

Det er litt synd at det er såpass mange som håper han mislykkes, men det ser man jo ofte med nordmenn i utlandet.

*Nordmann velger å bli i Norge*
"Buuu, vi må få spillere/trenere ut for å bli en bedre fotballnasjon, buuuu til han!"

 

*Nordmann drar til utlandet*

"Buuu, han kommer til å mislykkes uansett, skulle holdt seg i Norge, buuuu!"

Lenke til kommentar

Håper virkelig at Solskjær klarer å snu dette, selv om det unektelig ser stygt ut. Fordelen hans er jo, som det ble sagt tidligere, at går det bra er det takket være han, men får han fyken kan man skylde på en gal klubbeier.

 

Jeg tror ikke noen vil legge skylden på Tan om/når Solskjær får sparken. Tan har gitt han både penger og tid.

Lenke til kommentar

Det vil nok likevel ligge ved som en baktanke. Tan har et rykte og selv om jeg mener Solskjær selv er ansvarlig så er han knyttet til en klubb som igjen er knyttet til en kontroversiell eier.

 

Om ikke direkte positivt, så er det i hvertfall ikke negativt.

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...