Solaar Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Nå har ikke jeg fulgt med på Diouf siden han forlot PL men han har jo alltid vært kjent for å brenne ekstremt mye sjanser, altså dårlige avslutteregenskaper, har noe forandret seg? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Ikke uenig i Dæhli Ikke uenige i kjøpet av Dæhli? Virker som du mener at Dæhli er den eneste du ikke støtter når du skriver at du er uenig i min kritikk av kjøpene til OGS. Mulig jeg ser litt feil Dæhli var et helt greit kjøp, det samme kunne/er MWE isolert sett. Problemet kommer når han henter så mange samtidig, han gjør seg selv til et lett bytte. Og selv om den vinn-vinn situasjonen mange av oss pratet om sikkert var litt for enkel, så tror jeg det hadde vært veldig mye greiere for han uten de kjøpene hvis han fikk sparken. Noen liker ikke at Mourinho henter mange Jorge Mendes-klienter, men når de spillerne er Angel Di Maria, Fabio Coentrao og Ricardo Carvalho så er det litt enklere å forsvare det enn når det er spillere fra Tippeligaen som er landslagsspillere på det 50. (?) beste landet i verden. Diouf kunne sikkert vært en helt grei spiss på et lag til og med 10-plass i PL, men igjen, klient av Solbakken og skulle tro goalgetteren Solskjær kunne funnet noen andre spisstyper enn en stor/sterk afrikaner på topp. Er jo så langt unna hva han selv var som spiller. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Ikke uenig i Dæhli Ikke uenige i kjøpet av Dæhli? Virker som du mener at Dæhli er den eneste du ikke støtter når du skriver at du er uenig i min kritikk av kjøpene til OGS. Mulig jeg ser litt feil Jeg tenkte på Solskjær, at jeg ikke var uenig med kjøpet hans av Dæhli. Alle som har sett ham de siste årene vet at han kommer til å bli (muligens) det beste Norge har produsert NOENGANG. Han har jo herjet i TL hver gang han fikk muligheten, for å ikke snakke om på landslaget og i cupfinalen. De to andre mener jeg KAN bli gode nok for PL, jeg er faktisk mer positiv til Berget enn Eikrem sånn på stående fot. Berget har en helt ekstremt god fotballforståelse, veldig gode toucher. Mangler selvfølgelig rutine og ro for å prestere helt på høyden i PL, men tror han kan nå det nivået. Eikrem kan ikke gjøre barnefeil på dette nivået, han må luke vekk de, da er han absolutt en "asset" til Cardiff. 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Helt enig i den vurderingen! Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Men har egentlig Solskjær fått noe særlig tyn for de norske kjøpene i engelske medier? Jeg har ikke registrert det i hvert fall, og det ville uansett ha vært urettferdig. Til sammen kostet de tre mindre enn superfloppen Andreas Cornelius, og alle tre virker faktisk å ha nok potensiale til å ta nivået. Hovedkritikken mot Solskjær i det siste har vært dårlig taktisk lederskap og mangel på investeringer i bedre defensive spillere, noe som i min bok helt klart kan rettferdiggjøres. Og han brukte lang tid på å reparere Molde i fjor, så det kan nok se stygt ut for Cardiff fremover. Jeg tror han overvurderte lagets defensive egenskaper da han overtok, for overgangsvinduet hans bærer først og fremst preg av å øke størrelsen på stallen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg har lest litt murring om kjøpene, ikke noe veldig stor kritikk, men litt har det vært. Man kan selvsagt si at kjøpet av Cornelius er verre enn de norske kjøpene siden de norske er billigere enn dansken. Men for meg blir Solskjær-kjøpene verre siden han viser at han har et lite kontaktnettverk når det kommer til overganger og hva tilsier at det skal bedre seg i fremtiden? Diouf har som sagt blir veldig ryktet inn, Forren litt og skulle noe flere av Solbakken-klientene komme ser det dårlig ut for Solskjær både i Cardiff og i andre kubben utenfor Norge. De eneste Solbakken-klientene som har noe å gjøre i Cardiff eller lignende klubber er Nortveit, Diouf og kanskje Berisha. Er ikke akkurat øverste hylle det blir handlet fra. Medel derimot har vist utrolig mye mer enn Solbakken-gjengen. Jeg tenkte på Solskjær, at jeg ikke var uenig med kjøpet hans av Dæhli. Alle som har sett ham de siste årene vet at han kommer til å bli (muligens) det beste Norge har produsert NOENGANG. Han har jo herjet i TL hver gang han fikk muligheten, for å ikke snakke om på landslaget og i cupfinalen. Synes folk overvurderer Dæhli, klart god og kan bli veldig god. Men nivået han har spilt på så langt er veldig vanskelig å sammenligne med andre spillere på samme alder og andre spillere generelt. Tippeligaen og de motstanderne landslaget har spilt mot holder veldig dårlig nivå. Men er enig med deg at kjøpet av Dæhli er bra av Solskjær. Synd han hentet en gjeng med spillere som kan ødelegge det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2014 Kanskje ikke den hyggeligste bursdagen han har hatt. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 De klager jo mer på manageren sin enn United-supporterne jo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Han kan ikke skoleguttsmile seg ut av dette. De klager jo mer på manageren sin enn United-supporterne jo. Nå ligger de på nest-sisteplass også da. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Siden OGS debuterte har Cardiff 3 seire 1 uavgjort 6 tap Moyes har: 3 seire 3 uavgjort 5 tap Just sayin` 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Japp, OGS er oppskrytt. Dårligere enn Moyes er ikke bra. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Nå har to av seirene til OGS vært i Mikke Mus-cupen. Så det er vel egentlig: 1 seier 1 uavgjort 5 tap Ikke spesielt imponerende, mao. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Er Fa-cupen blitt mikke mus-cup også nå? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Honestly; hvem bryr seg? Wigan vant i fjor. I say no more. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 United-fans ass. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 United-fans ass. Teller bare liga og CL, alt annet er uinteressant for min del. Alt annet er til for at lag som aldri vinner de ekte greiene skal ha noe å juble over. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 United-fans ass. Teller bare liga og CL, alt annet er uinteressant for min del. Alt annet er til for at lag som aldri vinner de ekte greiene skal ha noe å juble over. Og nå når så godt som alle PL-klubbene snart har ramlet på huet og ræva ut av CL allerede har kanskje ikke PL-tittelen blitt så gjev heller? Mikke Mus-liga? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Om United ikke vinner PL-Gull innen 3 år så blir det nok det desverre. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Og nå når så godt som alle PL-klubbene snart har ramlet på huet og ræva ut av CL allerede har kanskje ikke PL-tittelen blitt så gjev heller? Mikke Mus-liga? Njaa, det der går jo veldig i bølger. Siden 2005 har det vært ÅTTE engelske lag involvert i finaler. PL-tittelen er desidert det gjeveste ligatrofeet i verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå