Gjest medlem-105082 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) . Endret 22. februar 2014 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) . Endret 22. februar 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2014 Arsenal vant da PL det året... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Vet, jeg begynner tydligvis å bli senil og ikke kan historie. Blander 97/98 og 98/99. Endret 22. februar 2014 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Er visst historieløs jeg og. Hva er dealen mellom ogs og Newcastle? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2014 Er visst historieløs jeg og. Hva er dealen mellom ogs og Newcastle? Eneste jeg kan komme på i farten. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Er visst historieløs jeg og. Hva er dealen mellom ogs og Newcastle? Eneste jeg kan komme på i farten. Rene djevelen. Forståelig at NUFC fansen retter sitt evige hat mot eklingen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Det finnes personer som ikke har noe med fotball som jeg ikke liker og, forresten. Noen liker jeg ikke, vel, rett og slett fordi de er den de er. Liker du alle personer alt-ctrl? 2 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Så klart, men hvorfor? Er det bare pga denne taklingen? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Det finnes personer som ikke har noe med fotball som jeg ikke liker og, forresten. Noen liker jeg ikke, vel, rett og slett fordi de er den de er. Liker du alle personer alt-ctrl? Naturligvis ikke. På samme måte som jeg ikke hater eller ønsker folk nedenom og hjem pga småting som har skjedd for mangfoldige år siden. Jeg liker ikke Vieira, men jeg sitter ikke å godter meg om han mislykkes med noe. Sånn til sammenligning. Men du skal selvfølgelig få lov til å mene det du vil, det er ikke det det går på. Jeg bare synes hele greia med å ønske Solskjær dit peppern gror, for så å godte seg over det når det faktisk skjer er temmelig stakkarslig. Men hey, det er sikkert bare meg. Ha en fortsatt god lørdag. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Nei, men den hjelper ikke på, selvsagt. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Snippeti snipp Nå er det bare fotball. Jeg håper ikke at han skader seg, at han dør, osv osv. Om han mislykkes med Cardiff så får han kanskje sparken og en haug med spenn i fallskjerm? Nei, Solskjær klarer seg uansett, og det er fotball. Men det er kanskje bare meg som ikke synes fotball er det viktigste som finnes? 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Men det er kanskje bare meg som ikke synes fotball er det viktigste som finnes? Du er ikke alene om det nei, derfor fortsatt god lørdag. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Takk det samme. Feirer lørdagen med en lama. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Hva tror folk skjer med de norske spillerne i klubben hvis OGS får fyken? En ny manager vil kanskje skille seg fra OGS så mye han kan og da er jo de norske spillerne den letteste måten å gjøre det på? Ellers, var det noen som så kampen? I så fall, hvor dårlig spillet til Cardiff? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Hva tror folk skjer med de norske spillerne i klubben hvis OGS får fyken? En ny manager vil kanskje skille seg fra OGS så mye han kan og da er jo de norske spillerne den letteste måten å gjøre det på? Ellers, var det noen som så kampen? I så fall, hvor dårlig spillet til Cardiff? Dæhli er egentlig den eneste jeg har 100% troen på. Eikrem kan gjøre det bedre om han får være med på en sesongoppkjøringen. Berget er jeg mer usikker på. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Profetien min går nok i oppfyllelse, OGS blir kjeppjagd ut av england som drillo. De middelmådige norske spillerne blir solgt til Rosenborg til spotpris. Jim Solbakken casher ut bonusen til OGS. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Flertallet her var vel negative til OGSs avgjørelse om å gå til Cardiff, og var svært skeptiske til kjøpene av Eikrem og Berget. Så jeg vet ikke akkurat om du skal hylles for dine "profetier". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Kan nesten ikke gi Tan skylden for OGS failure heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå