Gå til innhold

Ole Gunnar Solskjær | Ferdig i Cardiff City

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Vet, jeg begynner tydligvis å bli senil og ikke kan historie. Blander 97/98 og 98/99.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Det finnes personer som ikke har noe med fotball som jeg ikke liker og, forresten. Noen liker jeg ikke, vel, rett og slett fordi de er den de er. Liker du alle personer alt-ctrl?

Naturligvis ikke. På samme måte som jeg ikke hater eller ønsker folk nedenom og hjem pga småting som har skjedd for mangfoldige år siden.

Jeg liker ikke Vieira, men jeg sitter ikke å godter meg om han mislykkes med noe. Sånn til sammenligning.

Men du skal selvfølgelig få lov til å mene det du vil, det er ikke det det går på. Jeg bare synes hele greia med å ønske Solskjær dit peppern gror, for så å godte seg over det når det faktisk skjer er temmelig stakkarslig. Men hey, det er sikkert bare meg.

Ha en fortsatt god lørdag.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Snippeti snipp

Nå er det bare fotball. Jeg håper ikke at han skader seg, at han dør, osv osv. Om han mislykkes med Cardiff så får han kanskje sparken og en haug med spenn i fallskjerm? Nei, Solskjær klarer seg uansett, og det er fotball. Men det er kanskje bare meg som ikke synes fotball er det viktigste som finnes?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva tror folk skjer med de norske spillerne i klubben hvis OGS får fyken? En ny manager vil kanskje skille seg fra OGS så mye han kan og da er jo de norske spillerne den letteste måten å gjøre det på?

Ellers, var det noen som så kampen? I så fall, hvor dårlig spillet til Cardiff?

Lenke til kommentar

Hva tror folk skjer med de norske spillerne i klubben hvis OGS får fyken? En ny manager vil kanskje skille seg fra OGS så mye han kan og da er jo de norske spillerne den letteste måten å gjøre det på?

Ellers, var det noen som så kampen? I så fall, hvor dårlig spillet til Cardiff?

Dæhli er egentlig den eneste jeg har 100% troen på. Eikrem kan gjøre det bedre om han får være med på en sesongoppkjøringen. Berget er jeg mer usikker på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...