Dapper Chap Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Eikrem mistet all tillit etter FA-cup kampen? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Håper vi går se Dæhli litt tidlig i kampen. Er helt herlig å se han spille! Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Dette blir herlig, håper på høy temperatur og Cardiff seier! Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1566534 Kamptråd så vi kan diskutere kampen der, regner med flere enn meg har tenkt å se den Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Sacked in the morning. 2 Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 For et tannløst forsvar Cardiff har. Solskjær vil begynne å få et kraftig press på seg etter denne kampen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Får vel kanskje en kamp til på seg. Men hvis det blir tap også der tror jeg det spøker. Hva skal han da gjøre, og så alle de nordmennene han har dratt ned dit. Nei og nei Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Sacked in the morning. Og folk vil ha han som United manager? Ble ikke imponert over han i Molde og regnet med han ville floppe i Cardiff. Ser ikke ut til å ta feil gitt. 1 seier og 4 tap så langt i ligaen. Imponerende. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Det horrible forsvaret til Cardiff gjør ikke akkurat jobben lettere for han.. Får i det minste håpe han nye spanske stopperen Cala er noe tess da. Endret 8. februar 2014 av VaporHead Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Sacked in the morning. 1 seier og 4 tap så langt i ligaen. Imponerende. Utd, City borte samt et Swansea som har fått ny-trener effekten. Burde gjort det klart bedre mot WH, men de hadde underprestert lenge imo og fikk Carroll tilbake til den kampen. Tiden fremover blir spennende, men jeg har troen. Det er ikke borte mot Swansea, City og United han skal plukke 3-poengere uansett. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Alt for mye som må rettes opp når man ser det miserable spillet. Er ganske sikker dette går filleveien dessverre. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Om han fortsatt sitter i september, så håper jeg virkelig han har forsterket forsvaret. Kraftig! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Virker som Cardiff fansen begynner å bli utålmodig med Solskjær. Skal nok ikke så mye mer til nå før begeret renner over. Tror dere han holder ut sesongen? Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Så ikke kampen i dag, men å begynne med "sacked in the morning" allerede er teit. Han har allerede innført en ny og spennende stil som oser offensivt med Fabio på back og Zaha i angrep. De prøver å spille fotball fra bakre firer (utifra 3 kamper jeg har sett) La mannen få litt tid. Jeg tipper han får ut sesongen uansett. Jeg tror også de overlever gansk greit. Har ikke sett mye, men vet hva Sunny står for, og jeg vet han kan motivere spillerne sine. jonastra er optimist! :-) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 Aner ikke hva han gjorde, men like greit egentlig. Dette åpner opp for omrokkeringer, kanskje Dæhli/Berget får sjanen? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Hjemmekamp i morgen mot Aston Villa. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Trur dessverre Villa tar denne, har vist lovande takter dei førre kampane. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Greit at Fabio blir benket. Meget svak sist kamp. Blir spennende med Noone og to spisser. Kan bli artig dette. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Hvor ser dere kampen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå