Espp Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Fortsetter der han slapp for Palace i Championship. Måtte han konstatere at Moyes er en kronidiot en gang for alle. Ble glad av å se videon. Han virker så glad og lykkelig for å få spille fotball. Synd og skammelig at han ikke har hatt vår venstrekant de siste 6 månedene. Mer oppsiktsvekkende den enorme smerten Snodgrass fikk rundt 1:25. For noen tapere fotballspillere er i dag. Helt enig. Vi ser det i alle kamper for tiden, med alle lag. Spillere syter og klager. Trist! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Så hvor skulle Januzaj spillet da? Sentralt? Høyrekant? Det er noe helt annet å spille mot Norwich som måtte angripe i 40min som gir Zaha ufattelig mye rom, og det og spille for United hvor motstander ligger med alle mann i forsvar. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Sånn går det når man har et navn som Snodgrass Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Så hvor skulle Januzaj spillet da? Sentralt? Høyrekant? Det er noe helt annet å spille mot Norwich som måtte angripe i 40min som gir Zaha ufattelig mye rom, og det og spille for United hvor motstander ligger med alle mann i forsvar. Januzaj kan spille høyre/venstre og Zaha er vel egentlig høyrekant (den rollen han hadde i Palace). Helt sant, men med kanter som ikke har prestert for oss i år ser jeg virkelig ikke risikoen i i prøve han ut. Endret 2. februar 2014 av ESPP Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Ingen tvil om at Zaha har talent og spisskvaliteter som må dyrkes. Det tror jeg Cardiff kan gi en flott ramme for at han skal klare. Dette er vinn-vinn for både spiller og klubbene. PS! Han har litt atityd som Hamrén ville sagt. Men for et talent, skulle gjerne sett at det var Pool som kjøpte han for £10M fra Palace. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Berget og Dæhli ser ut til å gjøre det bra for reservene så langt. https://twitter.com/CardiffCityDVP/status/430422415156326400 https://twitter.com/CardiffCityDVP/status/430421251522166784 https://twitter.com/CardiffCityDVP/status/430420030308622336 https://twitter.com/CardiffCityDVP/status/430418410497794048 Edit: Hvordan får jeg frem tweetene jeg har linket til? De vises riktig i editoren. Edit 2: Dæhli med mål Berget med assist, ellers tyder tweetene på at Berget og Dæhli gjør det meget bra. Har ikke stått noe om Eikrem enda. Endret 3. februar 2014 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2014 Edit: Hvordan får jeg frem tweetene jeg har linket til? De vises riktig i editoren. De vises her i hvert fall. Er det snakk om U21 PL eller bare en treningskamp for reservene? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Edit: Hvordan får jeg frem tweetene jeg har linket til? De vises riktig i editoren. De vises her i hvert fall. Er det snakk om U21 PL eller bare en treningskamp for reservene? Litt usikker egentlig, men antar det er Reservelag siden Eikrem og Berget er med, begge er vel 23år? Edit: Vet ikke hvorfor jeg ikke får de opp, får ikke opp noen andre sine heller ser jeg. Ikke kommer jeg inn på hverken twitter eller 101greatgoals så er vel noe med Telenor igjen tenker jeg. Endret 3. februar 2014 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 Litt usikker egentlig, men antar det er Reservelag siden Eikrem og Berget er med, begge er vel 23år? Edit: Vet ikke hvorfor jeg ikke får de opp, får ikke opp noen andre sine heller ser jeg. Ikke kommer jeg inn på hverken twitter eller 101greatgoals så er vel noe med Telenor igjen tenker jeg. Ser VG har en artikkel om kampen, der blir det nevnt at det var U21. Man har lov til å ha med 2-3 spillere over aldersgrensen. Begrepet "reservelag" er vel så godt som utdødd etter at U21 Premier League ble introdusert. Cardiff ligger forresten an til å vinne sin divisjon ganske greit: http://en.wikipedia.org/wiki/201314_Professional_U21_Development_League Merkelig det der, kanskje det hjelper å slette cookies? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 Jævlig kjedelig med Laudrup borte, jeg så virkelig frem til et skandinavisk South Wales derby på lørdag. Håper ikke "ny manager"-effekten slår til. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Mine innlegg! Håper Dæhli snart får starte (tvilsomt på lørdag siden han startet i dag for DVP, eller?), han er MER enn god nok til å skli inn i 11eren. Berget er også spennende, hadde likt å se ham få noen minutter til helgen. Eikrem er vel mer eller mindre ute for tiden mtp. Bolton-kampen der han var, etter rapportene, svak (og ble derav tatt av etter 45). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 Sånn helt ærlig tror jeg Eikrem er først i køen av nordmennene. Han er bedre defensivt enn Dæhli, samt mer erfaren og har spilt på et høyere nivå tidligere. Selv om han ikke hadde dagen mot Bolton, så var han frisk mot både WH og Man City (hvor mange spillere har en assist på Etihad denne sesongen?). På grunn av prestisjen tror jeg ikke noen av dem starter SWD, men med et tett kampprogram er det lov å håpe på et par nordmenn mot Villa eventuelt Wigan. 2 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 I det siste har riktignok Dæhli tatt rennafart og startet jakten på Eikrem. Er bare et spørsmål om tid før han er foran, med mindre Eikrem finner formen så det smeller. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Wilfred Zaha burde i alle fall starte.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Jævlig kjedelig med Laudrup borte? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Whitts får enda en ny sjangse ja. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Zaha fra start Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Delhi eneste nordmann og på benken, ok greit. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Ops, feil knapp. Edit: Tipper Dæhli kommer inn, gjort det bra hver gang han har fått sjansen og hadde en meget god kamp for U21 tidligere i uka. Endret 8. februar 2014 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå