Gå til innhold

Ole Gunnar Solskjær | Ferdig i Cardiff City

Latias

Anbefalte innlegg

Dæhli var helt syk i går. Morsomt at de også sier i pausen (om Eikrem) "Han trenger tid og kamper på dette nivået for å tilpasse seg hastigheten på spillet".

Så kommer Dæhli inn og tar nivået med engang. Det beviser bare at Dæhli kommer til å bli en fantastisk fotballspiller og det han gjør i går, uredd, er bare imponerende. Utrolig stort talent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det var det jeg tenke på. Zaha burde bli lånt ut hvis Moyes ikke skal bruke han. Skjønner ikke hvorfor han har måtte sitte på benken eller hjemme å se på at Young, Kagawa, Nani eller tildels Valencia spille dårlig. Han burde fått sjanser I fleng sånn som kantene våre har vært i år.

Hvis han skal ut, håper jeg OSG låner han. Han har et spennende prosjekt gående i Cardiff for tiden.

Endret av ESPP
Lenke til kommentar

Tror det er snakk om dårlige holdninger hos Zaha. Om man baserer ting kun på talent, da er det ingen tvil om at han fortjente å spille foran Young/Valencia. Men hvis det stemmer at han liker å feste og at han ikke tar til seg ordre fra manageren, så skjønner jeg godt hvorfor Moyes ikke har brukt han.

Lenke til kommentar

Tror det er snakk om dårlige holdninger hos Zaha. Om man baserer ting kun på talent, da er det ingen tvil om at han fortjente å spille foran Young/Valencia. Men hvis det stemmer at han liker å feste og at han ikke tar til seg ordre fra manageren, så skjønner jeg godt hvorfor Moyes ikke har brukt han.

Okey, det er helt nytt for meg. Hvis det stemmer så får vi håpe at OGS snakker vett i gutten :-)

Lenke til kommentar

Okey, det er helt nytt for meg. Hvis det stemmer så får vi håpe at OGS snakker vett i gutten :-)

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/ian-holloway-column-wilfried-zaha-3062235#.UuUCOWTsRhAIan Holloway hadde en fin spalte om sin tidligere elev i går. Håper da virkelig at Wilf utnytter denne låneavtalen godt. Potensialet er utvilsomt der.

Den ga jo litt mer informasjon. Håper han vokser litt under OSG, noe jeg tror han gjør. Det virker ganske sikkert at han går dit nå, men jeg tror det ikke før jeg får se det.

Lenke til kommentar

Kenwyne Jones er vel en spiller som kommer inn i katogorien over the top, ellers var jo Fabio faktisk på utlån i QPR.

Ingen tvil om at QPR hentet mange spillere som var massivt overvurdert. Men de hentet også spillere som Julio Cesar (greit, ikke i nærheten av like god som han var, men fortsatt mer enn god nok), Esteban Granero (26 år) som kom fra semifinale i CL og seriemesterskap med Real Madrid, Hoilett, Townsend og Remy.

Alle spillere som er bedre enn hva Solskjær har hentet. Kan godt hende Cardiff klarer seg, men "alle" lag kan rykke ned med gode spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...