Liberalistiske Samebror Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Tror nok Berget bare er for å dekke plassen som Maynard evt. legger fra seg nå, han er vel på vei vekk etter det jeg har skjønt så. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Sånn som jeg har forstått Solskjær, er han ikke den typen som tar urealistiske sjanser uten å være trygg på hva han gjør. Så det vil forundre meg litt om han tryner med dette her, og ryker ut fort. Klarer han seg over kneiken og berger plassen, så har jeg tro på det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 Klarer han seg over kneiken og berger plassen, så har jeg tro på det. "Jo Inge BERGET plassen for Cardiff." I'll get my coat. 3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Du står på for stillingen som sports-journalist for Se og Hør fortsatt Latias?Dream-team! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) Du står på for stillingen som sports-journalist for Se og Hør fortsatt Latias? Dream-team! Absolutt, bare jeg slipper å dra på julebord med avdelingen som kommer med liveoppdateringer om en neddopet Bieber. Ikke min kopp te. Forresten: Var det ikke noen her inne som skrev maks én spiller på lån fra samme klubb? Endret 23. januar 2014 av Latias Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Trodde det var du som skrev det jeg? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 Aldri i livet! Fant det. Så det vil da si at Zaha ikke kan lånes ut til Cardiff? Dette stemmer, en PL klubb kan max hente 1 spiller på lån fra en annen PL klubb. Solskjær kan fortsatt låne flere PL spillere, bare ikke United spillere. Da begynner forsvaret å ta form. Kanskje kommer det en midtstopper også? Håper på Ilori (lite sannsynlig) Fikk sikkert avslag på Zaha og ok en spiller i en annen prioritert posisjon. Så langt har OGS bare hentet spillere han har jobbet med/kjenner fra før. Skal dette fortsette de neste 1-2 signeringene også? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Enten har Twitter eller en Liverpool-supporter feil.En United-supporter ville vel kalt dette en "vinn-vinn situasjon"! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) Fra PL reglene: V.7.5 the maximum number of Temporary Transfers to any one Club registrable in the same Season shall be 4 and in no circumstances shall more than 1 be from the same Transferor Club at any one time save there shall be excluded from these numbers any Temporary Transfer of the kind described in V.7.6.1 or V.7.6.2 (spesielle regler for keepere og lån som blir permanente) Så ser ut som Twitter tar feil gitt Endret 23. januar 2014 av Sveern Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) Men internett tar da aldri feil! Edit:Med mindre en av overgangene er permanent, Fabio?OGS har hentet en del spillere allerede, men de har jo, med PL-øyne, vært ganske så billige. Endret 23. januar 2014 av Snurreleif Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Berget klar for Cardiff http://www.vg.no/sport/fotball/premier-league/solskjaer-til-vg-100-prosent-sikker-paa-at-de-vil-lykkes/10121000/ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Endret 24. januar 2014 av AllFather 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Hvorfor gjør Ole dette.....? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Blir spennende å se om han klarer å få flere norske spillere gjennom nåløyet. Men det virker risikabelt det han holder på med. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Han må ihvertfall begynne å vinne... Kleint å hente mange nordmenn om de fortsetter å tape. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Ja, definitivt. Litt synd for OGS at han fikk et så tøft januar program. Håper virkelig at han klarer å løfte Cardiff til over nedrykk. Morsomt med en norsk manager og norske spillere i PL :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå