Gå til innhold

Ole Gunnar Solskjær | Ferdig i Cardiff City

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjør han helt sikkert ikke, men det betyr ikke at han ikke har lov til det. Han eier klubben og han har all rett til å drite i klubbens historie om han vil det.

Absolutt, men fotballklubber er noe som er svært følsomt. Så selv om du kan, så burde du ikke. Det verste du kan gjøre er å få supporterne i mot deg.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Nå kan jeg bare prate for meg selv, men jeg mener det er er dumt av Solskjær i den forstand at det mest sannsynelig ikke blir et langtidsprosjekt. Noe jeg trodde han var ute etter. Si at Solskjær får sparken om 1. år, det har ikke svekket karrieren hans for folk vil legge skylda på Tan, men jeg tror heller ikke han styrker posisjonen sin for å kunne ta over en topp 8 klubb.

Hadde han heller tatt over Aston VIlla, West Brom eller lignende klubber kunne mer sannsynlig sitter i 3-4 år for deretter tatt et steg nærmere. Som Rodgers eller Martinez.

Enig med deg i mange av punktene her. Det eneste er at "vi" her ikke vet noen ting. Alle sitter med spekulasjoner og vurderinger som at de skulle hatt noe mer innsikt enn et vindkast. Det er ikke sikkert det bare er å velge Aston Villa eller West Brom, selv for Solskjær. For alt vi vet har det aldri vært noe ordentlig kontraktsforslag engang og så lenge Cardiff åpenbart vil ha han, så har jeg vanskelig for å se hvordan dette kan slå dårlig ut for han. Uansett hvordan det går.

OGS har selvfølgelig hundre punkter om hvordan ting skal være, på den ene eller andre måten, det er det ingen tvil om.

Men mener du det er greit at han skifter drakter?

Hva om United hadde fått en eier som ville gå fra den røde drakten til en grønn farge?

Var denne til meg? Jeg er enig med Langli, ikke (nødvendigvis) Tan og det er det som er poenget til Langli også. Han snakker om dette fra et perspektiv som ikke er vant for nissene som sitter dag inn og dag ut og snakker over hverandre med de samme ordene, de samme poengene hele tiden. Romantiseringen rundt fotballklubber er halvpatetisk i mine øyne, og derfor er jeg enig med Langli så lenge han utfordrer formatet litt som han gjør her.

Om jeg mener det det er greit at eier skifter draktfarger vet jeg ikke om er så relevant, men en rask objektiv vurdering burde være lov å legge frem uten at det nødvendigvis er min fanesak at en eier kjører "leketøy"-stilen på en klubb. Eksempelet ditt med United fra røde til grønne drakter var halvkomisk (ref Newton Heath).

Lenke til kommentar

Klarer ikke helt å ta han alvorlig, mye pga. oppførselen og imaget hans.

Ikke jeg heller. Derfor er det veldig, veldig overraskende, og egentlig temmelig skuffende at OGS takker ja til jobben. Av alle klubbene i PL er dette den jeg så det på som minst sannsynlig at han skulle ta over (bortsett fra tittelkandidatene).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...