Golf'ern Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 tror på god start for Solskjær tipper en grei 2-0 seier mot West Ham Lenke til kommentar
indahla Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Tipper de 4 neste blir WLDW Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Det som er litt merkelig med kjøpene til Solskjær er at begge to er midtbanespillere, og midtbanen er den lagdelen jeg mener Cardiff er best besatt på. Jeg hadde skjønt behovet for en god ving, men ikke sentrale midtbanespillere. Whittingham, Medel, Gunnarsson, Mutch, Kim, Noone og Mutch. Ikke alle er tenkt de sentrale rollene selvsagt men mener midtbanen er meget god. Det skuffende denne sesongen er at Whittingham ikke har levert slik som han er istand til, samme med Gunnarsson som har vært litt skuffende. Forsvaret derimot er en lagdel jeg synes Solskjær absolutt burde pusset opp. Caulker er veldig god, men resten holder ikke hans nivå. Hudson er en grei makker til Caulker, så midtforsvaret er ikke helt krise, men hadde trengt en til utfordrer. En ny god back er noe jeg ville kjøpt inn om jeg var Solskjær. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Tipper Zaha kommer før vinduet stenger. Blir ødelagt i United, og Cardiff trenger en ving. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Tipper Solskjær spiller 4-2-3-1 så 3 "sentrale" midtbanespillere på banen tilsier jo 5-6 i stallen. Håper også på Zaha til Cardiff, moro å sett han få fast spilletid. Kunne likt at Kelly, Aspas eller Ilori også på utlån til Cardiff. De spilte 4-4-2 i cupen mot Arsenal, men det var vel mest for å utnytte stallens beste spillere (mer krutt i Odemw/Corn/Campb en de som satt på benk av midtbane spillerne. Med de riktige spillerkjøpene tror jeg vi kan få se en offensiv Cardifflineup i nærheten av: Medel - Eikrem Zaha - ?? - Whittingham Campbell Da har man Bo-Kyung, Corneliusen, Møller-Dæhlie, Odemwinge og Gunnarson som alternativer i forskjellige roller. Dog hvis Solskjær kjøper inn Mame Diouf begynner det å bli litt for mange spisser for å spille med bare en spydspiss. Blir spennende å se uttak og formasjon hjemme mot et "svakt" lag i morgen. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Ja ser bra ut det YNWA, men kan ikke Eikrem spille i OMS rollen? Har fulgt lite med på han i Molde, men om han kan det kan jo Gunnarson ta plassen ved siden av Medel. Og spørs veldig hvordan Whittingham fungerer i en såpass offensiv ving rolle. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Gleder meg faktisk mer til denne kampen enn United-kampen i morra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Gleder meg faktisk mer til denne kampen enn United-kampen i morra. Cardiff spiller jo underholdene fotball, så det er ikke så rart. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Ja ser bra ut det YNWA, men kan ikke Eikrem spille i OMS rollen? Har fulgt lite med på han i Molde, men om han kan det kan jo Gunnarson ta plassen ved siden av Medel. Og spørs veldig hvordan Whittingham fungerer i en såpass offensiv ving rolle. Jeg er langt fra noen Cardiff ekspert (tror jeg har sett 2,5 kamper i år). Tror Eikrem kan bekle servitør og offensiv midt ja. Wittingham har spilt sentralt mye men også på kant, dog i 4-4-2. Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) United-spiller Fabio lånes ut til Cardiff resten av sesongen. Daily Mail Endret 11. januar 2014 av blured Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Genial signering av Solskjær. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Så det vil da si at Zaha ikke kan lånes ut til Cardiff? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) Fabio og Cardiff-drakta har jo noe til felles allerede! *ba-dum-tish* ....men det hadde han vel strengt talt allerede med United-drakta.. *klaxon* Endret 11. januar 2014 av Snurreleif Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 De fire minuttene han fikk mot Spurs kan fort bli de eneste han spiller i januar. Suspendert de to neste kampene, og runden etter skal Cardiff til OT. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Får ihvertfall god tid til å forberede seg til neste kamp og bli kjent med gutta. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Så det vil da si at Zaha ikke kan lånes ut til Cardiff? Dette stemmer, en PL klubb kan max hente 1 spiller på lån fra en annen PL klubb. Solskjær kan fortsatt låne flere PL spillere, bare ikke United spillere. Da begynner forsvaret å ta form. Kanskje kommer det en midtstopper også? Håper på Ilori (lite sannsynlig) Fikk sikkert avslag på Zaha og ok en spiller i en annen prioritert posisjon. Så langt har OGS bare hentet spillere han har jobbet med/kjenner fra før. Skal dette fortsette de neste 1-2 signeringene også? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 En venstreback var nok høyere oppe på prioriteringslista til Solskjær. Eventuelt vil Zaha heller bli lånt ut til Palace. Eller så har faktisk Moyes faktisk tatt til vettet når det gjelder Zaha, men det siste virker svært usannynlig.. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Eller så skal Moyes fortsette å benke han i Man Udt, og virkelig ødelegge karrieren hans. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Tatt til vettet? Zaha har vært dynge de gangene han har kommet innpå. Fyren er 21 år, roe ned på dommedagsprofetiene. Patience my friends. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Tatt til vettet? Zaha har vært dynge de gangene han har kommet innpå. Fyren er 21 år, roe ned på dommedagsprofetiene. Patience my friends. Hadde vingene våre prestert på et høyere nivå i år, så hadde jeg til dels vært enig, men det har de ikke. Nani har vært katastrofe, Young det samme, bortsett fra noen kamper i det siste. Valencia har også hatt svært mange dårlige kamper. Adnan har vært god. Vanskelig å dømme Zaha etter noen få korte innhopp, men synes han har vært livlig når han har spilt. Han er ganske uferdig enda, men det hadde ikke skadet og prøvd han mer. Eventuelt låne han ut. Håper han får sjansen i kveld, men det er vel litt som å tro på julenissen. Valencia burde ihvertfall få seg en pause. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå