Delvis Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 http://www.vg.no/sport/fotball/premier-league/her-er-moeller-daehli-paa-plass-i-cardiff/10149387/ Dæhli ankommet Cardiff. Ja her går det unna Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Ja her går det unna Solskjær får fart i sakene han, i motsetning til en viss skotte. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Da har Solskjær klart enda en ting Moyes ikke klarer. Å signere midtbanespillere tidlig i overgangsvinduet og like etter at han har tatt over klubben. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Men hvor smarte de signeringene er vil jo kun tiden vise. Ikke sikkert Dæhli kan gå rett inn på laget f.eks, Eikrem har da større press på seg å komme inn i troppen. Ikke akkurat vanskelig for OGS å signere to av disiplene sine heller. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Ikke akkurat vanskelig for OGS å signere to av disiplene sine heller. Er vel litt samme planen til Moyes det ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Er vell ganske naturlig at en helt fersk manager henter inn spillere først. Ingen andre i ligaen har hentet noen i januar-vinduet.(chelsea telles ikke, da det ble kjøpet ble klart i oktober eller noe) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Er vel litt samme planen til Moyes det ... Foruten Fellaini, hvilke bevis har du til den påstanden? Er det ikke riktig at United la inn bud på flere spillere som takket nei? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Foruten Fellaini, hvilke bevis har du til den påstanden? Er det ikke riktig at United la inn bud på flere spillere som takket nei? Baines har vel verdt et target for Moyes, det hersker det liten tvil om. Er jo veldig vanlig at managere henter noen de kjenner fra før. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Men Baines har vel vært i kikkerten til united i lange tider før Moyes sin tid? Føler eg har hørt om han i åresvis. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Det er sant Jotun. Men uavhengig av Moyes og hans planer ser det ihvertfall ut til at Solskjær henter gamle elever. Linket til United Zaha også nå, spennende utvikling med veldig aktivitet på transfermarkedet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Mame Biram Diouf kobles også til Cardiff etter å bl.a ha skulket trening. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Mame Biram Diouf kobles også til Cardiff etter å bl.a ha skulket trening. Huff, nei nei nei. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 http://www.nrk.no/sport/fotball/les-drillos-rad-til-solskjaer-1.11454346 Når Drillo kommer med fornuftige råd er det utfordrende. For Solskjær bør jo egentlig holde seg laaaaaangt unna Drillo sin måte å gjøre ting på.... Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 http://www.nrk.no/sport/fotball/les-drillos-rad-til-solskjaer-1.11454346 Når Drillo kommer med fornuftige råd er det utfordrende. For Solskjær bør jo egentlig holde seg laaaaaangt unna Drillo sin måte å gjøre ting på.... Jeg blir alltid kvalm når noen norske personer, som var tidligere manager/trener som har alltid floppet, skal absolutt gi "gode råd". Kan de ikke bare holde kjeft?!? De har aldri fått noe til og bør ikke si noe "bedrevitende svar" til andre som har lykkes. Dem kvalme som er verdt å nevne er Drillo, Davidsen, Hareide, Semb osv. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Drillo dreit seg jo ut på det, så det er jo bare logisk at han vet hva han snakker om akkurat her. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Lars Tjernås var også på sporten i går for å gi tips til Solskjær. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Det er vel mediene som spør dem om deres meninger, og så framstiller de det som at de kommer med råd. Tviler på at Drillo på eget initiativ har gått ut med noen råd. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Hadde jeg vært Drillo og blitt spurt om min mening hadde jeg da svart "Dere så hvordan det gikk med meg. Jeg tror det er best at jeg ikke blander meg inn. Hør heller med brukerne på diskusjon.no. Der er det mange som ser ut til å vite hva som er best å gjøre for managere selv om de aldri har vært det selv før." Endret 7. januar 2014 av Mr. Brightside 4 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Pff. Jeg har faktisk over 50 sesonger bak meg på FM, så det så! 4 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Ja herregud, jeg kan ikke huske noen andre managere enn meg som har tatt Vålerenga til Champions League-finalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå