Gå til innhold

Ole Gunnar Solskjær | Ferdig i Cardiff City


Latias

Anbefalte innlegg

Nevnte ikke at jeg hadde mer peiling en Solskjær, men hverken Eikrem eller Dæhli vil være en forsterkning til Cardiff. Slik det ser ut som klubben treger akkurat nå. Over tid kan de selvfølgelig lykkes og etablere seg, men allerede nå? Det er vel optimistisk å håpe på. Selvfølgelig kommer det alltid en person som skal være "Kongen" og si hva vi har lov til å diskutere og hva som er rett og galt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med tanke på at Barca var Peps første klubb som manager tror jeg han vant nada før han tok over der. Sannsynlighetsberegningen min tilsier i hvert fall at det er tilfellet.

 

Og jeg står fast ved at erfaring ikke betyr like mye som talent, både som spiller og manager. Ser jo bare på Januzaj kontra et par av våre mer inngrodde spillere som Rio og Giggs. På managersiden har vi folk som Pep, Klopp, Simeone, Blanc, Mourinho, AVB, Solskjær m.fl. Alle de har vunnet noe veldig tidlig i managerkarrierene deres.

 

Jeg ser ikke det unike talentet hos Moyes, men jeg gjør det hos Solskjær, og Solskjær er lettere for United-supportere å svelge også, med tanke på den gjensidige kjærligheten (gay) mellom han og klubben.

Lenke til kommentar

Er ikke snakk om hva man har lov til eller ikke.

 

Man burde ha mer respekt for hva en manager foretar seg (pdd har han ikke kjøpt noen).

 

Hvis en manager henter tidligere spillere så er det flere aspekter rundt dette. Blant annet å forme garderobe og treningsfelt mentaliteten til gruppa etter sitt syn.

Lenke til kommentar

Er ikke snakk om hva man har lov til eller ikke.

 

Man burde ha mer respekt for hva en manager foretar seg (pdd har han ikke kjøpt noen).

 

Hvis en manager henter tidligere spillere så er det flere aspekter rundt dette. Blant annet å forme garderobe og treningsfelt mentaliteten til gruppa etter sitt syn.

OGS er altfor tidlig i sin managerkarriere til å være vernet for kritikk, tre gode sesonger med Molde i Tippeligaen gjør han ikke til noe orakel. Dessuten ser jeg ikke på det som en mangel på respekt å være kritisk til noen spillerkjøp han gjør.

Lenke til kommentar

Er vel et mindretall som snakker walisisk i Wales i det hele tatt.

Flesteparten prater engelsk så vil ikke være et stort problem å integrere seg der språkmessig om man kan engelsk.

 

Eikrem kommer jo fra den Nederlanske ligaen, vil tro det er vanskeligere der.

 

 

 

Edit:

Uansett har jo begge vært i United tidligere.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...