Emils. Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Nevnte ikke at jeg hadde mer peiling en Solskjær, men hverken Eikrem eller Dæhli vil være en forsterkning til Cardiff. Slik det ser ut som klubben treger akkurat nå. Over tid kan de selvfølgelig lykkes og etablere seg, men allerede nå? Det er vel optimistisk å håpe på. Selvfølgelig kommer det alltid en person som skal være "Kongen" og si hva vi har lov til å diskutere og hva som er rett og galt. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Haha, time will show. Min spådom er at begge mislykkes. Mitt håp er at begge lykkes (uten at det ødelegger for Liverpool naturligvis). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Den ene pressekonferansen til Solskjær overgår samtlige Moyes har hatt når det kommer til karisma, og det sier litt når engelsk ikke engang er førstespråket til Ole. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Håper United benytter seg av tilbakekjøpsklausulen og sender Dæhli på lån til Cardiff. Kommer til å bli en veldig god PL-spiller bare han tøffer seg opp og modner litt. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) OGS har vunnet Tippeligaen 2 ganger, norsk cup en gang og _EN_ FA-cup kamp (mot et B-preget Newcastle). Og så skal han rett inn og styre en av Europas største klubber...?!? Please! Endret 5. januar 2014 av indahla Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Har du merittlista til Pep før han tok over Barca, og har du lyst til å fortelle meg hvor han befinner seg per dags dato? 4 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Unntaket som bekrefter regelen. Og PS: nei, men jeg tipper du har. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Med tanke på at Barca var Peps første klubb som manager tror jeg han vant nada før han tok over der. Sannsynlighetsberegningen min tilsier i hvert fall at det er tilfellet. Og jeg står fast ved at erfaring ikke betyr like mye som talent, både som spiller og manager. Ser jo bare på Januzaj kontra et par av våre mer inngrodde spillere som Rio og Giggs. På managersiden har vi folk som Pep, Klopp, Simeone, Blanc, Mourinho, AVB, Solskjær m.fl. Alle de har vunnet noe veldig tidlig i managerkarrierene deres. Jeg ser ikke det unike talentet hos Moyes, men jeg gjør det hos Solskjær, og Solskjær er lettere for United-supportere å svelge også, med tanke på den gjensidige kjærligheten (gay) mellom han og klubben. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 I tillegg så spiller Solskjær attraktiv og morsom fotball, i tillegg til evnen å være taktisk. Moyes spiller Fellaini fotball Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Er ikke snakk om hva man har lov til eller ikke. Man burde ha mer respekt for hva en manager foretar seg (pdd har han ikke kjøpt noen). Hvis en manager henter tidligere spillere så er det flere aspekter rundt dette. Blant annet å forme garderobe og treningsfelt mentaliteten til gruppa etter sitt syn. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 https://twitter.com/MagnusHolteberg/status/419802025967095808 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 en blind og døv hamster kunne ha ttt gull med Barcelona 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Er ikke snakk om hva man har lov til eller ikke. Man burde ha mer respekt for hva en manager foretar seg (pdd har han ikke kjøpt noen). Hvis en manager henter tidligere spillere så er det flere aspekter rundt dette. Blant annet å forme garderobe og treningsfelt mentaliteten til gruppa etter sitt syn. OGS er altfor tidlig i sin managerkarriere til å være vernet for kritikk, tre gode sesonger med Molde i Tippeligaen gjør han ikke til noe orakel. Dessuten ser jeg ikke på det som en mangel på respekt å være kritisk til noen spillerkjøp han gjør. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Bolton - Cardiff. Bør være overkommelig det i neste runde. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Heerenveen-sjef bekrefter: Eikrem går til Cardiff - Molde-direktør om Dæhli-overgang: - Vi er i dialog med Cardiff Endret 5. januar 2014 av Stefan_B Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Van Basten reveals Eikrem is joining Cardiff: "It's a shame he's leaving because he's been important to us in the first half of the season." Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Artig dette, men håper ikke han henter flere norske enn disse to. I hvert fall i denne omgang. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Snakker folk Engelsk i Cardiff, eller snakker de helst Walisisk? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Er vel et mindretall som snakker walisisk i Wales i det hele tatt. Flesteparten prater engelsk så vil ikke være et stort problem å integrere seg der språkmessig om man kan engelsk. Eikrem kommer jo fra den Nederlanske ligaen, vil tro det er vanskeligere der. Edit: Uansett har jo begge vært i United tidligere. Endret 5. januar 2014 av Snurreleif Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 http://www.vg.no/sport/fotball/premier-league/her-er-moeller-daehli-paa-plass-i-cardiff/10149387/ Dæhli ankommet Cardiff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå