grenness Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Nå har jeg sluttet i jobben og må betale mobilabo selv. Har da valgt Telipol som har et abonnement med X antall taleminutter, X antall SMS og MMS, og X antall megabyte mobildata. I tillegg har de en fri familie-løsning. Veldig vanlig i dagens tilbudsflora, altså. Men hvilken app er den beste for å holde kontroll på alt dette? Det finnes flere i Google Play, men ved første øyekast virker det som at de alle mangler ett eller annet - enten så har de kun mobildata, eller kun tale, eller de slår sammen SMS og MMS, eller de mangler støtte for å legge inn gratis familienumre. Noen som har funnet Den Beste Appen for dette? :-) Mvh Christopher Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Om du har Android 4.0 eller høyere så er det innebygd funksjon for å passe på mobildata. Lenke til kommentar
grenness Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Om du har Android 4.0 eller høyere så er det innebygd funksjon for å passe på mobildata. Ja, det vet jeg. Har Miui (telefonen er Xiaomi MI2) så den holder forsåvidt track på det, men er likevel keen på en egen app som samler alt forbruk og viser meg hvor mye av pakkene som er brukt og gir meg varsler på en valgfri terskelverdi. Har tidligere brukt 3G Watchdog for å se på dataforbruk, men vil altså ha "en app for alt". Mvh Christopher Lenke til kommentar
grenness Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 https://play.google.com/store/apps/details?id=de.ub0r.android.callmeter Denne virker å gjøre susen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå