Gå til innhold

[Løst] Trenger ny Laserskriver, noen billige gode å anbefale?

Anbefalte innlegg

Hei!

Huset har fått en PC-oppgradering og med det også et OS-hopp fra XP til W7. Det likte skriveren vår særdeles dårlig og jeg fant ut at det ikke er blitt laget en driver som er kompatibel med W7. Det var en HP Laserjet 1000.

Har noen en god skrive å anbefale? Selv om en laserskriver koster litt mer, så vil jeg heller kjøpe en slik da man slipper å måtte kjøpe nytt blekk.

Ønsker meg en enkel skriver, ikke noe farge, ikke noe scanning, en enkel liten svart&hvitt laserskriver som ikke tar alt for stor plass.

tenker en makspris på 2000,-

På forhånd, takk.

Endret av Flaskekork
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heller ikke nettverk? I så fall kan denne være et greit kjøp. Oki lager nokså solide greier. Denne kan også skrive ut på begge sider.

Personlig ville jeg hatt en med nettverk, så en kan skrive ut fra en hvilken som helst PC eller annen dings, men USB-tilkoblet funker aldeles fint det og.

Bestilt!

Takk for input! :)

Endret av Flaskekork
Lenke til kommentar

OKI med kablet nettverk.

Samsuung med kablet og trådløst.

Jeg kjenner ikke til Samsung, men de får OK tester, så søppel er det neppe :-) OKI har jeg endel erfaring med, og for det aller meste positivt.

Har du en trådløs ruter/aksesspunkt du kan koble skriveren til, så trenger du ikke wifi på skriveren. Vær obs at du må sjekke om disse fungerer på andre enheter som ikke er PC med Windows..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...