Arodem Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Rad Crew-gjengen gjør sitt beste for å oppsummere et svært begivenhetsrikt år.Podkast: Rad Crew #154 Lenke til kommentar
EsbenT Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 http://www.youtube.com/watch?v=5MnQ8EkwXJ0 AT&T-reklamene jeg refererte til. Pretty rad! 1 Lenke til kommentar
Puzzlefuzz2011 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Blir alltid i godt humør av å høre på dere, takk for god underholdning! Vil samtidig benytte sjansen til å hilse til Esben Tipple, vi var kompanjonger i gode gamle "Grand Prix Legends Norwegian League". Du husker meg kanskje som Himself eller Jack Stew, Himself ble jo ganske berømt etter en infamøs utforkjøring i et løp på Zandvoort. Uansett, det var gode tider! Har også et spørsmål. Kan ikke finne en grei og oversiktlig liste over alle podcastene dere har laget. Kunne godt tenke meg å høre på noen av de eldre, spesielt de episodene der dere tar opp temaer som jeg finner interessante. Siden Espen nå er i crewet, kanskje dere tar en top fem over tidenes beste bil-simulatorer? Keep up the great work guys! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå