Niklasp Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hobbiten får den tvilsomme æren av å komme på førsteplass.Dette er de mest piratkopierte filmene i 2013 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 La oss alle piratkopiere alt, så slipper vi å ha disse fæle filmstudioene som lager disse filmene! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 La oss alle piratkopiere alt, så slipper vi å ha disse fæle filmstudioene som lager disse filmene! Ja, det virker jo som ett nærliggende problem at det ikke lages film. AtW 3 Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hva med alle DVDSCR som har kommet i det siste, noen som har fått med seg de? Hobbiten 2 12 Years a Slave American Hustle Lone Ranger Saving Mr Banks Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hva med alle DVDSCR som har kommet i det siste, noen som har fått med seg de? Hobbiten 2 12 Years a Slave American Hustle Lone Survivor Saving Mr Banks Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Lasta ned Hobbiten selv jeg, to versjoner, den første hadde ikke bra nok lydkvalitet.Dette regnes naturligvis som 2 tapte salg, og blir en del av statistikken.Nå har jeg i ettertid kjøpt Extended Edition BR, fordi jeg nekter å kjøpe begge deler når jeg vet jeg skal ha den i ettertid likevel."For det står i statistikken, så da må det være sant." Edit: "Spesielt filmer med forsinket lansering på verdensbasis har vært utsatte i år, skriver TorrentFreak." .........Ta hintet da, Hollywood!! Endret 2. januar 2014 av Nomen Nescio 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg