Gå til innhold

Radiator ??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Innovatek radiator, "Dual" hørt at den er veldig fin!

I følge radiatortesten (som ser ut til å ha bomma kraftig på en eller annen deadline) til Hondaen er den doble fra Innovatek best.

Sjøl har jeg en BIE2 som fungerer bra.

Om du greier å få plass til den skulle overflatearealet tilsi at Airplex Evo 360 er rimelig grom.

Det var jo den jeg nevnte da..

Det var jo derfor jeg siterte jo... :wink:

Måtte bare få med ref. og et spark til Hondaen.

 

felge: Strengt tatt er det små forskjeller mellom dualradiatorer.

Har ikke testa radiatoren fra AC selv men jeg fant et par tyske tester som plasserte den litt over midten på lista. Ser ut til å være en god radiator til en bra pris.

Lenke til kommentar

hvis det er lite plass kan du ta en cd-rom plass (hvis du har en ledig) og presse en dual inni! har ikke vannkj;ling selv, men tipper at det er litt forskjell...

 

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=RAD676 er litt kortere enn de andre som er nevnt her, under 280mm kommer du ikke hvis du skal ha dual.

 

ffs.. hoderegning, 120+120 er 240 ja :p og jeg har 3mx....

Denne er jo 264 :wink:

Lenke til kommentar
skal nokk få presset en dual inn i kabinettet på en eller annen måte !!! :woot:

 

Er jo en mulighet å feste radiatoren i bunnen av kabinettet, for så å heve kabinettet med 5 cm eller mer. Bra airflow, og kald luft fra bakkeplan. Eneste minuset er at gulvet er tilholdsstedet til de beryktede hybelkaninene...

Lenke til kommentar

 

Er jo en mulighet å feste radiatoren i bunnen av kabinettet, for så å heve kabinettet med 5 cm eller mer. Bra airflow, og kald luft fra bakkeplan. Eneste minuset er at gulvet er tilholdsstedet til de beryktede hybelkaninene...

 

 

Er du synsk?? Pussig nok holder jeg på med å vurdere en slik løsning, akkurat nå. Har et (riktignok gammelt) Aopen kabinett stående her som jeg har visse planer med, i så henseende.

Som du muligens har sett, (?) har jeg allerede en bortimot tilsvarende løsning, bortsett fra at (den skreddersydde) radiatoren i dette tilfellet er innvendig montert, med en plexikanal som leder varmen ut i front.

 

Men en såpass stor radiator http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...TNR=INNOVARADID får definitivt ikke plass inne i kabinettet. Derfor vurderes nettopp en slik løsning som du påpeker.

En helt annen sak, er at jeg i min oppstilling ikke behøver å bry meg om påtrengende hybelkaniner! Jeg henter nemlig luften utenifra! Og der står kuldegradene snart i kø, helt frie for lurvete hybelkaniner.... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...