emwa Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hei!Driver og går opp som privatist i mange fag nå, og har byttet ut en del programfag. Bør kanskje ikke spørre her, men vet mange har kunnskap om dette. Vg1:Bestått i alle fag. Vg2:Matte 2P (Hadde skriftlig eksamen i matte) Tysk nivå 2 Biologi 1Sosiologi og sosialantropologi Psykologi 1 (Hadde selvfølgelig norsk,historie og kroppsøving i vg2, men var ikke avgangsfag i vg2) Vg3: Religion (Hadde muntlig eksamen i vg3) HistorieKroppsøving Norsk sidemål (Hadde skriftlig eksamen i vg3) Norsk muntligNorsk hovedmål skriftlig (Hadde skriftlig eksamen) Historie og filosofi 1SamfunnsgeografiPsykologi 2 (Tar opp fag, skal ha skriftlig eksamen våren 2014) Jeg har programfaget : Samfunnsfag. De to programfagene jeg bygger videre på er: Psykologi 1 og sosiologi. I følge både udir og vilbli, kan samfunnsgeografi bygge på sosiologi. Sosiologi, politikk og menneskerettgiheter, sosialkunnskap og samfunnsgeografi står i samme gruppe. Historie og filosofi er et valgfritt programfag. Jeg må ha dette siden jeg ikke har matte eller fremmedspråk i vg3. Vil jeg få et godkjent vitnemål med denne fagkombinasjonen? Er også krav i henhold til eksamner en skal være oppe til. Vil jeg dekke dette med mine eksamener? Takk for svar! Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Siden du har fordypning i to programfag så er dette en godkjent fagkombinasjon og vil dermed gi deg et godkjent vitnemål:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå